نحوه استفاده از فیلترهای اینستاگرام برای رانندگی تا تعامل شما

۴۹۳ بازديد

ارتباط با پیروان خود را در سطح شخصی هیچگاه آسانتر نبوده است. اینستاگرام هنوز هم در مورد پیروان جذاب و رشد نام تجاری شما به پلت فرم می آید. اینستاگرام دارای تعداد زیادی از ابزارهایی است که می توانید از آن برای بازتعریف و بازار نام تجاری خود با سهولت استفاده کنید. با توجه به اطلاعات جمع آوری شده توسط اینستاگرام:

 

90% از کاربران به دنبال یک کسب و کار,

50% در یک نام تجاری علاقه مند هستند پس از آنها تبلیغات برای آن را ببینید, و

2 بیرون از 3 کاربران اینستاگرام بررسی گزارش داده اند که پلت فرم رسانه های اجتماعی تعامل با مارک های آسان تر و در دسترس تر ساخته شده است.

اینستاگرام شما را با ابزارهای مختلف برای تعریف سبک نام تجاری خود ، ایجاد کسب و کار خود و تعامل مستقیم با مصرف کننده فراهم می کندو امکان تبلیغ را هم فراهم کرده است که شما میتوانید برای تبلیغات موثر اینستاگرام در نمادین به جدب فالوور پیچ خود کمک کنید

 smm panel

همانطور که با اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، اینستاگرام به طور مداوم در حال تحول و به روز رسانی ویژگی های آن و پایگاه داده کاربر است. همینطور, حتی اگر به دست آوردن ارتباط ممکن است آسان در ابتدا, ماندن مربوطه کار واقعی است. کاربران اینستاگرام محتوای تازه را انتظار دارند و مسئولیت برند این است که در بالای این موضوع باقی بماند و همانند آن را ارائه دهد. این هیچ cakewalk است. با تغییر الگوریتم ویژگی های جدید و بی شمار از فیلتر را انتخاب کنید از درگیر شدن با مشتری نیز به معنی ماندن همیشه هوشیار و تا به امروز در روند جدید و مخاطبان تنظیمات.

 

چگونه به درایو تعامل در اینستاگرام

بر اساس یک مطالعه تحقیقاتی انجام شده توسط ذکر, پست های ویدئویی جلب تعامل دو برابر از نظر اینستاگرام دوست دارد و نظرات به عنوان پست تصویر. برای ماندن در بالای این روند تغییر, مارک های زرنگ و دانا تکامل یافته استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را به شامل فیلم های بیشتر به ماندن مربوطه.

 

ما به خوبی فراتر از پست های ویدئویی نقل مکان کرد. اینستاگرام در حال حاضر با ویژگی های متعدد است که برندها می توانید استفاده کنید برای ارتباط با مخاطبان خود مانند IGTV, اینستاگرام قرقره اینستاگرام Guides, نظر سنجی, پرسش و برچسب و آخرین اما نه کم, فیلتر. راه های مختلفی که در آن شما می توانید از فیلتر برای رانندگی تا تعامل در اینستاگرام استفاده وجود دارد.

 

فیلترهای AR چیست?

مارک ها از فیلترهای واقعیت/ ar افزوده برای ایجاد یک محیط تعاملی برای مشتریان خود قبل از اینستاگرام استفاده کرده اند. به عنوان مثال ، IKEA یک کمپین بازاریابی ar را در 2013 راه اندازی کرد تا مبلمان را به صورت دیجیتالی در خانه های مشتریان نمایش دهد. فیلترهای AR هستند یک راه موثر برای کمک به مشتری تصمیم گیری در یک محصول عملا تلاش آن را برای خود. قبل از اینستاگرام ، هیچ راه مقرون به صرفه یا قابل دسترس برای انجام این کار وجود نداشت. در حال حاضر ، مارک ها می توانند با موفقیت فیلترهای AR خود را به طور خاص طراحی شده با توجه به پایه محصول خود را در اینستاگرام ایجاد کنند. به این ترتیب ، افراد علاقه مند به نام تجاری شما می توانند از فیلتر ar خود برای تعامل با محصولات خود استفاده کنند.

 

اینستاگرام با Spark ar studio در 2019 همکاری کرد و ایجاد فیلترهای AR را به عموم مردم باز کرد. از آن زمان ، اینستاگرام filters پلت فرم رسانه های اجتماعی را توسط طوفان گرفته است ، با برخی از فیلترها ویروسی می شود و بیش از 1 میلیارد بازدید می شود. مارک های در حال حاضر امید بستن به استفاده از این فرصت به نفع خود, ایجاد فیلترهای اینستاگرام که محصولات خود را برجسته و رانندگی تعامل کاربر خود را تا. یک مثال نخست نارس لوازم آرایشی و بهداشتی است, که چندین فیلتر که به کاربران اجازه سعی کنید سایه رژ لب های مختلف ایجاد.

 

فیلترهای AR چیست

 

چگونه کار می کند?

بازاریابان نام تجاری می توانید فیلتر AR خود را ایجاد کنید, به اشتراک گذاری آنها را در داستان های خود را, و پیروان خود آن را امتحان کنید خود. پیروان پس از آن نیز می توانید این فیلتر با ارسال آنها را در داستان های خود را به اشتراک بگذارید, بیشتر گسترش بازار و رانندگی تا تعامل. با استفاده از فیلتر خود را در داستان های خود را پیروان خود را اساسا اقدام به عنوان نام تجاری خود را سفیران باز کردن درب برای بالاتر نامزدی و بی حد و حصر برسد. با اینستاگرام یکی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بالا برای توسعه نام تجاری و تعامل مشتری ، ایجاد یک فیلتر ar خوب می تواند بسیاری انجام دهد. این توجه پیروان شما را جلب می کند که حتی می تواند آن را به ویروسی تبدیل کند. این به شما بیشتر دوباره سهام و تشویق کاربران بیشتر به تعامل با مطالب خود را.

 

مارک ها باید هدف ایجاد فیلترهای AR باشند که به پیروان اجازه می دهد سبک بصری خود را بازسازی کنند و محصول خود را برای اولین بار تجربه کنند. بر خلاف باور عموم, فیلترهای اینستاگرام که دشوار است برای طراحی نیست. در حقیقت, ساخت اصلی, فیلتر اینستاگرام مارک است که در واقع راحت تر از آنچه که بسیاری از مردم ممکن است فکر می کنم. و در روز و سن امروز, هرگز یک منبع کوتاه از افراد خلاق که مایل به کمک به روند وجود دارد. در اینجا چند راهنمایی شما می توانید استفاده کنید برای شروع.
منبع: https://namadin.co/تبلیغات-اینستاگرام-مشهد/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.