آرشیو آذر ماه 1399

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

8 استراتژی برای افزایش فالوور

۵۲۳ بازديد

افزایش فالوور اینستاگرام

یکی از بسترهای مجازی که این روزها کاربران زیادی را به خود جذب کرده ایت اینستاگرام است. برای همین مهم است که شما چگونه در این بستر به فعالیت میپردازید. هر چه تعداد فالورر واقعی شما بیشتر باشد اینستاگرام به سرعت اولین تصور خود را به عنوان یک برنامه سرگرم کننده برای بچه ها افزایش داد و تبدیل به یک ابزار بازاریابی محتوا ، فروش ، شبکه و ساختمان مخاطبان برای افراد و مارک ها شده است. این یکی از محبوب ترین سایت های شبکه های اجتماعی در این سیاره با بیش از 200 میلیون فعال ماهانه اعضای های 60 میلیون تصاویر و 1.6 میلیارد لایک در هر روز.

ایجاد یک برچسب مارک

هشتگ اختصاصی ، سفارشی یا مارک دار به شما اجازه می دهد تا اساسا مجموعه ای از بهترین مطالب خود را ایجاد کنید. هنگامی که یک پیرو بالقوه شما را از طریق یکی دیگر از برچسب بسیار هدفمند پیدا می کند ، پس از دیدن پست های برتر شما ، احتمال بیشتری خواهد داشت.

شما همچنین ممکن است در نظر ایجاد یک برچسب مارک برای هر یک از کمپین های بازاریابی instagram خود را. در برخی موارد ، این یک گزینه بهتر است ، زیرا اغلب برای تلفن های موبایل کمتر تبلیغاتی از استفاده از چیزی خاص تر به کسب و کار شما مانند نام شرکت شما. به نوبه خود ، هشتگ های کمپین اغلب توسط پیروان استفاده می شود ، که پس از آن توجه اتصالات آنها را جلب می کند. اگر آنها همان منافع, آنها بیش از حد ممکن است شروع به زیر شما.

صلیب ترویج هشتگ اختصاص داده شده خود را.

این خوب است که شما یک برچسب #joesgarage برای شرکت خود ایجاد کردید ، اما چه کسی می داند از آن برای به اشتراک گذاشتن محتوا در مورد شما استفاده کند ؟  اطمینان حاصل کنید که آن را در مشخصات خود را, اما بازی آنلاین و آن را بر روی رسید خود را چاپ, در تبلیغات چاپ, در علامت های در فروشگاه شما و در رویدادهای مربوطه.

استفاده از هشتگهای خاص صنعت

شما می خواهید پیروان که علاقه مند به آنچه شما انجام یک پیشنهاد. در درجه اول با استفاده از شرایط خاص به صنعت خود را در به دست آوردن تعداد بسیار کمی از پیروان منجر. این مورد است ، شما باید از هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید که مخاطبان هدف شما به طور خاص مرور می شوند.

مشخص تر شما هستند, بیشتر علاقه مند به مردم شما را جذب و بالاتر شانس آنها پیروان تبدیل. علاوه بر این ، با استفاده از تگ های دقیق تر بر روی تعدادی از رقبای رقابت برای زیر همان مردم شما را هدف قرار قطع خواهد شد. در نتیجه ، حساب های خود را آسان تر خواهد بود برای پیدا کردن و در نتیجه ، آسان تر به دنبال.

خسته کننده نباش.

هنگامی که به instagram caption ideas می آید ، باید فراتر از یک کلمه ، هشتگ های واضح نگاه کنید. مطمئنا ، شما می خواهید از آن استفاده کنید ، اما آن را مخلوط کنید و از هشتگ ها برای گفتن بخشی از داستان خود استفاده کنید. خنده دار ، مضحک ، و یا ظالمانه به پایان می رسد فقط نمی شود خسته کننده است. شرکت فضای کاری مشترک ما کار بزرگ در این است, و آنها عبارتند از ترکیبی سرگرم کننده از محتوای Instagram, به.

استفاده از هشتگهای مرتبط با رویداد

هشتگهای مربوط به رویداد شامل رویدادهایی است که در صنعت شما مانند کنوانسیون های سالانه ، سمینارها و کارگاه ها اتفاق می افتد.

آنها همچنین حوادث شناخته شده در منطقه محلی کشور یا جهان است که در ذهن توده ها در یک زمان معین می تواند. این اغلب بهترین راه حل برای نشاط بیشتر خود را مناسب, پست های گاه به گاه. مثلا, آیا شما ضربه محکم و ناگهانی یک عکس از تیم خود را به تماشای جام جهانی در طول ناهار? ارسال آن به پایان می رسد و فراموش نکنید که شامل #جام جهانی! در حالی که این ممکن است پیروان زیادی را به دست نیاورید ، زیرا این یک اصطلاح عمومی و محبوب است ، می تواند آگاهی از کسب و کار شما را افزایش دهد که از تلاش های شما برای به دست آوردن پیروان حمایت می کند.

شرکت در مکالمات انبوه مردمی.

برای هر پست ، از ترکیبی از هشتگهای موضعی مانند #woodworking برای یک شرکت نجاری استفاده کنید ، به عنوان مثال ، و همچنین روند ، هشتگهای فوق العاده محبوب هر کجا که می توانید.

بهترین استفاده را از bil زیستی خود را.

این نخست املاک و مستغلات در مشخصات Instagram خود را... آیا شما واقعا می خواهید زیستی خود را به تنها به صفحه اصلی وب سایت خود را لینک کنید, در حال حاضر و برای همیشه? خمیازه. آن را تغییر دهید تا حداقل دو هفته و استفاده از این لینک قابل کلیک در زیستی خود را به درایو ترافیک به جدیدترین و یا محبوب ترین مطالب خود را.

 

دریافت توصیفی با نوشتن شرح تصاویر و خود را.

تصویر ارزش هزار کلمه است ، اما شما می توانید کلمات جست و خیز نیست به طور کامل. نشنال جئوگرافیک فوق العاده در استفاده از داستان سرایی در کنار عکس Instagram خود را برای تولید تعامل و به اشتراک گذاری است. در حالی که مارک های رسانه های سنتی مانند مگس ها کاهش یافته است ، NatGeo در سراسر دیجیتال پیشرفت کرده و یکی از مارک های برتر در Instagram با بیش از 50 میلیون پیروان است.

کشف درمان جدید که به سرطان خاتمه میدهد!

۵۲۲ بازديد

یک روش درمانی جدید برای سرطان پستان!

یک روش درمانی جدید برای سرطان پستان نوید می دهد تومورهای داخل بدن را از بین ببرد. این تکنیک ابتکاری در وروتسلاو ، لهستان توسعه یافته است. این فناوری با نام Nanocargo در دانشگاه علم و صنعت در Wroclaw توسعه یافته است ، جلوگیری از جراحی دردناک را ممکن می کند و مهمترین جایزه اروپا را از نظر نوآوری برنده شده است.

جوانا بائر به عنوان بخشی از یک پروژه اتحادیه اروپا تیمی را که این روش درمانی جدید را توسعه داده اند ، هدایت می کند. درمانی که با نام "Nanocargo" شناخته می شود ، مقابله با سرطان پستان شامل تزریق نانوذرات به طور مستقیم به تومور است. در تست های آزمایشگاهی ، این روش کاملاً مثر است.

"ما سلولهای سرطانی را در اینجا می بینیم. به رنگ سبز ، سلولهایی داریم که می خواهیم آنها را از بین ببریم. در حال حاضر ، همه آنها زنده هستند. ما می توانیم در اینجا ببینیم که بعد از بیست دقیقه ، سلولهای زنده کمتری در مجموعه قرار دارند که می خواهیم آنها را از بین ببریم. بعد از 30 دقیقه ، با استفاده از نانوذرات ما دیگر هیچ سلول زنده ای وجود ندارد "، توضیح داد جوانا بائر ، استاد مهندسی پزشکی در دانشگاه لهستان.
سلول سرطانی

تومور را بدون تأثیر بر سایر اعضای بدن از بین ببرید

این یک فناوری نانو است که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست. هزاران نانوذره توسط پرتوی لیزر گرم می شوند. به گفته این محقق ، نانوذرات همزمان با لیزر و یک میدان مغناطیسی گرم می شوند. گرما سلولهای سرطانی را از بین می برد و همزمان داروهای موجود در نانوذرات به داخل تومور نفوذ می کنند.

جوانا بایور توضیح داد: "ما یک هسته مغناطیسی داریم که با میدان مغناطیسی واکنش نشان می دهد. در خارج ، یک کپسول فلزی اضافی وجود دارد که توسط لیزر تحریک می شود. علاوه بر این ، ما دارویی را که در طول شیمی درمانی برای سرطان پستان استفاده می شود ، ضمیمه می کنیم."

یورونیوز با رافاژ ماتکوفسکی ، آنکولوژیست لهستانی ، که از شیمی درمانی ، پرتودرمانی و هورمون درمانی برای درمان سرطان پستان استفاده می کند ، صحبت کرد. از نظر رافاژ ماتکوفسکی ، فناوری Nanocargo امید به آینده است. رافاش ماتکوفسکی گفت: "من فکر می کنم پزشکان هنوز کاری برای انجام دادن دارند ، زیرا تاکنون هیچ دارویی ، هیچ ماده ای ، هیچ روش درمانی 100٪ موثر نبوده است." یورونیوز با یک بازمانده از سرطان پستان صحبت کرد ، که نوآوری درمانی در زمینه سرطان برای وی بسیار مهم است.

"این واقعیت ساده که می دانیم ممکن است چیز جدیدی باشد ، در درمان به ما کمک می کند زیرا نگرش ذهنی ما در طول بیماری بسیار مهم است. این چیزی است که باعث آرامش ما می شود. "
سرطان پستان

درمان جایزه نوآوری رادار اتحادیه اروپا را از آن خود کرد

دانشمند هندی Nanasaheb Thorat یکی از خالقان فناوری Nanocargo است. تورات همراه با همکاران لهستانی خود جایزه نوآوری رادار اتحادیه اروپا را دریافت کرد و امیدوار است که این روش درمانی جدید بتواند درمان سرطان را کاملاً تغییر دهد.

نانصاحب تورات توضیح داد: "رویکرد ما بسیار خاص است ، فقط علیه تومور است و نه علیه سایر قسمت های بدن".

"جایزه نوآوری رادار یک فرصت عالی و یک لحظه غرورآفرین است. من می توانم علوم بنیادی و ایده های خود را به فناوری های دنیای واقعی منتقل کنم." گفت دانشمند هندی. برای تیم لهستانی بزرگترین پاداش کمک به زنان مبتلا به سرطان پستان است.

"ما از قدردانی که از کار ما ایجاد می شود بسیار راضی هستیم ، اما مهمتر از همه ، از اینکه فناوری ما می تواند در آینده به زنان کمک کند بسیار خرسند هستیم. این نتیجه گیری برای این مهم است. "یکی از چالش های کار دانشمندان ، تعریف دوز مناسب نانوکارگو برای درمان انواع مختلف تومورها و به حداقل رساندن عوارض جانبی ، قبل از شروع آزمایشات بالینی است.

با کوچک ترین و عجیب ترین کشور جهان آشنا شوید!

۵۲۷ بازديد

کشف سیلند، سکوی جنگی که به "کوچکترین کشور جهان" تبدیل شده است!

کشور کوچک Sealand به عنوان یک سکوی نظامی انگلیس به نام Knock John Tower متولد شد ، واقع در قلعه ای 10 کیلومتری ساحل انگلیس ، ساخته شده برای دفاع از انگلستان در برابر حملات دریایی نازی ها در طول جنگ جهانی دوم.

سالها پس از پایان جنگ ، روی بیتس ، نوزاد سابق نیروی دریایی سلطنتی انگلیس ، همسر و فرزندان خود را به بازدید از سایت متروکه برد و شروع به استفاده از سیستم عامل برای پخش برنامه های رادیوی دزدان دریایی خود کرد ، رادیویی که وی آن را صدا می زد رادیو اسکس. اطلاعات از بی بی سی برزیل است.
کوچک ترین کشور جهان

چگونه این کشور شکل گفت؟

از نظر قانونی یا نه ، بیتس در شب کریسمس 1966 کنترل این سایت را در دست گرفت. نه ماه بعد ، در 2 سپتامبر 1967 ، وی آن را Principality of Sealand اعلام کرد ، این یک حرکت عاشقانه در روز تولد همسرش جوآن است. اندکی پس از آن ، تمام خانواده به آنجا نقل مکان کردند.

این مرد سابق نظامی پس از کشف این موضوع که دادگاه لندن اخراج وی را از سایت مجاز نمی داند ، ابتکار عمل را ایجاد کرد و کشور خود را ایجاد کرد ، زیرا وی در آبهای بین المللی بود و بنابراین از دسترس قوانین انگلیس خارج بود. وی پرچم ، سرود ، تمبر ، سکه و گذرنامه مخصوص خود را ایجاد کرد و بدین ترتیب کشورش را تنها با 400 متر مربع رسمی کرد.

این کشور دقیقا در کجا واقع شده است؟

از لحاظ تاریخی ، این استحکامات متعلق به انگلستان است ، اما در خارج از قلمروهای سرزمینی آن واقع شده است. دولت لندن تلاش کرده خانواده بیتس را از سیلند اخراج کند ، اما موفق نبوده است. همچنین ، این سکو خارج از قلمروهای سرزمینی فرانسه است ، که موقعیت آن را "سرزمین هیچ کس" می کند.

در اوج خود در اوایل دهه 1970 ، Sealand 50 نفر در این سیستم زندگی می کردند ، از جمله بستگان ، دوستان و پرسنل نگهداری. در آنجا حتی یک دانه در خشکی وجود ندارد ، چیزی بیش از یک سکو بتونی و فولادی قدیمی است که به عنوان یک پایگاه دریایی ، ساخته شده در آبهای جنوب شرقی انگلیس خدمت می کرد. دسترسی به جزیره فقط با هلی کوپتر یا قایق امکان پذیر است.

تهدید برای انگلیس!

اسناد دولت انگلیس نشان می دهد که ، در اواخر دهه 1960 ، Sealand به عنوان یک تهدید واقعی تلقی می شد. مقامات درباره بمباران قلعه بحث کردند. آنها بهتر فکر کردند و منصرف شدند.

در طی پنج دهه وجود ، سیلند کودتا و ضد کودتا ، بحران گروگانگیری ، حملات مزدورانه ، برنامه هایی برای تبدیل شدن به کازینو ، پناهگاه دیجیتال برای جرایم سازمان یافته ، پایگاه ویکیلیکس ، تخیلات متعدد تکنولوژیکی داشته است و هیچکدام با موفقیت محقق نشده اند.

در حال حاضر این کشور خالی از سکنه است

اما استقلال گران است. برای تأمین هزینه های عملیاتی Sealand ، از جمله دو نگهبان امنیتی تمام وقت که در سراسر سال زندگی می کنند - فروشگاه آنلاین Sealand پیراهن ، تمبر و عناوین واقعی می فروشد. هزینه یک عنوان نجیب از لورد ، لیدی ، بارون یا بارونس 29.99 پوند (یا تقریباً 210 دلار استرالیا) است.

قوانین عرفی و مهاجرتی معمولاً صدق نمی کند. تنها با دعوت رسمی شاهزاده که سالی سه بار به آنجا می رود ، می توانید از آن بازدید کنید. با وجود همه زمینه های تاریخی ، در حال حاضر هیچ کس در Sealand زندگی نمی کند.

امکانات جدید و شگفت انگیز اینستاگرام 2020

۵۲۹ بازديد

 

امکانات جدید اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین بسترها در بین کاربران فضای مجازی است. از همین رو است که این شرکت به صورت مداوم به دنبال اپدیت های جدیدی برای این پلتفرم است. اخیرا امکانات جدید برای این برنامه ارائه شده است که بخشی از آن را امروز با یکدیگر بررسی میکنیم.
اینستاگرام

فیلتر "کلوز فرند" در پیام های خصوصی اینستاگرام ظاهر می شود

یکی از امکانات جدید اینستاگرام فیلتر " کلوز فرند " را برای پیام های مستقیم دریافتی آزمایش می کند. با استفاده از فیلتر جدید ، می توانید به سرعت پیام های کاربران را در لیست بستن دوستان خود مشاهده کنید. فیلتر فقط برای حساب های حرفه ای (تجارت و نویسندگان) در دسترس خواهد بود. در حال حاضر ، سه فیلتر در پیام های خصوصی اینستاگرام وجود دارد: صندوق ورودی ، خوانده نشده و ستاره دار. پیش از این ، اینستاگرام تنظیمات شخصی سازی آگهی و همچنین جستجوی کلمات کلیدی را اضافه کرد.

اینستاگرام اکنون دارای تنظیمات شخصی سازی آگهی است

یکی از موارد آپدیت جدید اینستاگرام اینستاگرام گزینه جدیدی را در تنظیمات حساب معرفی کرده است که به شما امکان می دهد هنگام نمایش تبلیغات علایق خود را در نظر بگیرید یا خیر. وقتی وارد حساب خود می شوید ، اعلانی دریافت خواهید کرد. اگر این اعلان را از دست داده اید ، می توانید به سادگی به تنظیمات حساب خود بروید و به بخش "تبلیغات - اطلاعات مربوط به اقدامات خود از شرکای ما" بروید. در صفحه باز شده ، مکان انتخاب یا عدم استفاده از داده ها برای نمایش تبلیغات شخصی را انتخاب کنید.

جزئیات:

اگر استفاده از داده را انکار کنید ، بدون توجه به تنظیمات برگزیده ، تمام پیشنهادات تبلیغاتی به صورت متوالی به شما نشان داده می شود. این تنظیم بر میزان تبلیغاتی که مشاهده می کنید تأثیری ندارد. اگر این تنظیم را غیرفعال کنید ، ممکن است تبلیغاتی که مشاهده می کنید بر اساس اقدامات شما هدفگذاری مجدد شود (هدف گذاری مجدد). این تنظیمات برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام ، فیس بوک و مسنجر اعمال می شود. اینستاگرام قبلاً جستجوی کلمات کلیدی و همچنین راهنماهای سفر را برای همه کاربران راه اندازی کرده است.
اپدیت جدید اینستاگرام

جستجو با کلمات کلیدی؛ یکی دیگ از موارد آپدیت جدید اینستاگرام

پیش از این ، هنگام جستجو در اینستاگرام ، نتایج جستجو به پروفایل کاربر ، مکان و هشتگ محدود می شد. اکنون اینستاگرام تمام پست های حاوی کلمات وارد شده را نشان می دهد. با این کار یافتن محتوا آسان تر خواهد شد و همچنین به مشاغل و نویسندگان کمک می کند تا از طریق کلیک های جستجو ، دسترسی به پست های خود را افزایش دهند.

 پیش از این ، برای جذب کاربران با سوالات جستجوی مربوطه ، شما باید هشتگ های مناسب را انتخاب کنید. اکنون باید حداکثر هشتگ های ممکن را برای حداکثر دیده شدن اضافه کنید ، زیرا عنوان و متنی که در متن استفاده می شود کافی است. در عین حال ، جستجوی کلمات کلیدی محدود خواهد بود و همه کلمات کلیدی و موضوعات در دسترس نخواهند بود. علاوه بر این ، Instagram نتایج جستجو را برای کلمات کلیدی بر اساس تعدادی از عوامل رتبه بندی می کند: نوع محتوا ، متن پست ، زمان ارسال و موارد دیگر. همچنین ، شبکه اجتماعی برای هر کاربر شخصی مسئله شخصی سازی شده ای ایجاد می کند. بنابراین ، این دقیقاً جستجوی موتورهای جستجو نیست ، اما همچنان قابلیت های پلتفرم را به طور قابل توجهی گسترش می دهد.

آپدیت جدید اینستاگرام  از امروز به زبان انگلیسی برای همه کاربران در کانادا ، آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، نیوزیلند و ایرلند در دسترس است. چه زمان بروزرسانی در روسیه هنوز مشخص نیست.