کشف قبری نادر متعلق به دوران وایکینگ ها که شما را شگفت زده میکند!

۵۸۹ بازديد

هزار سال پیش ، مقبره های مجلسی معتبر در این قسمت از نروژ بسیار غیر معمول بود که به عنوان سرنخی از ریشه و موقعیت اجتماعی زن متوفی عمل می کند. خرید بازدید ویو سین تلگرام خریدممبرتلگرام خرید ممبر واقعی و فیک تلگرام . جدیدا در یکی از منطقه های این کشور قبری نادر کشف شده است که چالش جدیدی را برای باستان شناسان به وجود آورده است.نه تنها مقبره های مجلسی معتبر در این منطقه از کشور پیدا شده است، بلکه در داخل اتاق چوبی ، بقایای یک زن پیدا شد.  همچنین محتوا این اتاق نشان داد که او حدود هزار سال پیش به خاک سپرده شده است.

طبق گفته های باستان شناس و مدیر پروژه ریموند ساوج ، چنین مقبره های مجلسی محبوبیت بیشتری در بین ساکنان شهرها داشته است ، زیرا این نوع قبرها عمدتاً در بیرکا در سوئد و همچنین مناطق سابق دانمارک مانند استان اسکونه سوئد در حال حاضر بسیار گسترده است. محققان توضیح دادند ، اگرچه این یافته غیرمعمول نیست ، اما بسیار عجیب است ، زیرا مسافرت بسیار زیاد برای ساخت شبکه ها برای وایکینگ ها بسیار معمول بوده.


زنان جنگجوی وایکینگ

اتحاد و دوستی در این زمان در جامعه مهم بود. ازدواج های تنظیم شده نیز غیر معمول نبود. به عنوان مثال ، ممکن است مواد موجود در گور نشان دهد که این زن از مناطق جنوب شرقی اسکاندیناوی آمده و وی طبق فرهنگ خود به خاک سپرده شده است. یافتن چنین گوری با این تجملات نشان میدهد که به احتمال زیاد این گور متعلق به زنی مهم در زمان خودش بوده است.

در داخل قبر ، محققان تقریباً 350 مروارید ریز پیدا کردند. مهره ها ممکن است برای گردنبند یا گلدوزی استفاده شده باشند. با این حال ، مطمئن ترین منبع پاسخ های ممکن در سگک هایی است که برای ثابت نگه داشتن لباس استفاده می شد. در داخل این قبر ، باستان شناسان بقایای دندان و استخوان را نیز پیدا کردند.

عصر وایکینگ ها به دوره ای از فتح های نروسمن ها معروف به وایکینگ ها بود که در ایسلند ، ایرلند ، جزایر انگلیس و گرینلند شروع به شهرک سازی کردند و تا محدوده آمریکا شمالی مستقر شدند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.