مزایا و معایب چادر خودرو

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

مزایا و معایب چادر خودرو

۲۹۴ بازديد

یک ماشین پارک شده مانند بنز بی ام و با پوشش محافظ که در چمن نزدیک ساختمانی با نور آفتاب پارک شده است
بسته به جایی که زندگی می کنید، ممکن است تقریباً در هر مسیری یک ماشین سرپوشیده ببینید. علیرغم رایج بودن، سؤالات زیادی برای خریدارانی که برای اولین بار در مورد روکش خودرو مطرح می شوند، وجود دارد. آیا ارزش آن را دارند، آیا برای همه قابل استفاده هستند و روکش خودرو چه فایده ای دارد؟

مزایای اصلی روکش خودرو حول محور ایمن نگه داشتن خودروی شماست. پوشش از خراشیدگی، خوردگی، گرده، کثیفی، گرد و غبار و رنگ محو شده در اثر قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش جلوگیری می کند. با این حال، در صورت انتخاب روکش باکیفیت، یک کاور خودرو می‌تواند خرید نسبتاً گرانی باشد، و همچنان اعمال و برداشتن روکش روزانه به زمان و تلاش نیاز دارد. علاوه بر این، پوشش تنها در صورتی کار می کند که آن را به درستی اعمال کنید. قرار دادن آن به اشتباه می تواند منجر به خراش و زنگ زدگی شود.

در این راهنما، هر آنچه را که باید در مورد روکش خودرو بدانید، خواهید آموخت. من لیست کاملی از مزایا و معایب را جمع آوری کردم که در نهایت به شما در تصمیم گیری کمک می کند. بیایید با چند تعریف شروع کنیم.

کاور خودرو چیست؟
روکش ماشین طولی از مواد است که روی ماشین شما می رود. این می تواند از پارچه های مختلف، مصنوعی، پنبه و پلاستیک ساخته شود.

شما برای محافظت از ماشین خود، محصول را روی ماشین خود می پوشانید. اغلب از آن در خودروهای گران‌تر یا خودروهای کلاسیک استفاده می‌شود، اما می‌توان از آن در هر خودرویی که بیرون پارک می‌شود استفاده کرد.

چگونه کار می کند
درک خود جلد بسیار آسان است. روی ماشین شما می گذرد و عوامل محیطی مختلف را از رنگ گرانبهای ماشین شما دور نگه می دارد.
پس از برداشتن روکش خودرو، باید آن را به طور کامل باز کنید. شما می توانید ببینید که آیا طرفین دارای کش یا نگهدارنده هستند یا خیر. برخی از روکش ها مانند ورق های نصب شده کار می کنند، اما برخی دیگر فقط یک قطعه دوخته شده هستند که تقریباً به اندازه ماشین شما است.

پوشش محافظ خودرو از نزدیک با پوشش سفارشی قابل مشاهده آینه سمت راننده
شما پوشش را روی وسیله نقلیه خود قرار می دهید و در اطراف ماشین حرکت می کنید. ایده این است که آن را تا انتها به سمت پایین بکشید تا کاملاً وسیله نقلیه شما را بپوشاند. اگر روکش ماشین شما برای مدل و مدل خاص شما ساخته نشده است، ممکن است مجبور شوید آینه های خود را تا کنید.

پس از پوشاندن، از هر گونه تسمه، سگک، زیپ، نوار چسب یا ریسمان برای سفت کردن کامل پوشش استفاده خواهید کرد. در آن نقطه، شما تمام شده اید.



پوشش به عنوان یک لایه قربانی برای ماشین شما عمل می کند. اگر شاخه های کوچکی روی ماشین بدون روکش شما بیفتد، به راحتی رنگ شما را خراش می دهد. در حالی که پوشش داده شده است، داستان متفاوتی است.

روکش‌های باکیفیت می‌توانند بدون آسیب رساندن به خودروی زیر، مقدار شگفت‌انگیز سوءاستفاده را متحمل شوند.

از آنجایی که روکش‌های خودرو از مواد سبک وزن ساخته شده‌اند، باید روکش را تا کنید و بین استفاده‌ها آن را ذخیره کنید. می تواند در صندوق عقب شما یا جایی در گاراژ شما برود.

کاور خودرو برای چه کسانی ساخته شده است؟
وقتی صحبت از روکش خودرو می شود، نیاز جهانی به آن ها وجود دارد. وقتی به برخی از مزایای آن بپردازم، این را بهتر متوجه خواهید شد، اما دلایل بسیار خوبی برای داشتن روکش خودرو وجود دارد.

من می گویم هر کسی که بیرون پارک کند می تواند از پوشش ماشین بهره مند شود. اگر قبلاً در گاراژ پارک کرده‌اید، از مزایای یک روکش خودرو برخوردار خواهید شد.

خودرویی پارک شده در زیر درختی در کنار جاده با پوشش محافظ خودرو برای جلوگیری از آسیب شاخه ها و برگ های باران به وسیله نقلیه


آنها همچنین برای کلکسیونرهای اتومبیل یا افرادی که چندین وسیله نقلیه دارند عالی هستند. اگر فضای گاراژ کافی برای همه سواری‌هایتان ندارید، می‌توانید تمام گاراژهایی را که بیرون پارک می‌شوند پوشش دهید.

اگر وسایل نقلیه قدیمی دارید، از پوشش خودرو نیز بهره مند خواهید شد.

اساساً، هرکسی که ماشینی دارد که در گاراژ پارک نشده است، باید یک روکش خودرو در نظر بگیرد.

کدام خودرو را می توان پوشش داد؟
همانطور که در حال خرید روکش خودرو هستید، به سرعت یاد خواهید گرفت که هر خودرویی را می توان پوشش داد. گزینه‌های «جهان جهانی» وجود دارند که گستره وسیعی از خودروها را تبلیغ می‌کنند که می‌توان آن‌ها را با یک محصول واحد پوشش داد.

یک خودروی فورد که نیمی از آن با پوشش محافظ خودرو در مقابل پس‌زمینه مشکی پوشانده شده است
از طرف دیگر، می‌توانید روکشی بیابید که به‌طور خاص برای یک سال، برند و مدل وسیله نقلیه خاص ساخته شده است.

این بدان معناست که شما می توانید تقریباً برای هر خودرویی پوششی پیدا کنید. حتی لامبوها نیز روکش‌های مخصوص خودرو دارند که مناسب بودن را تضمین می‌کنند.

دانستن اینکه کجا باید خرید کرد
همچنین اگر بدانید از کجا خرید را شروع کنید، کمک می کند. می توانید به فروشگاه محلی والمارت یا قطعات خودرو بروید، اما فکر می کنم ناامید خواهید شد. آنها معمولاً فقط گزینه های جهانی را حمل می کنند و کیفیت آن پایین تر است.

من اصلاً به بچه‌های CarCovers وابسته نیستم، اما جایی است که توصیه می‌کنم. من شخصاً چند بار از آنها خرید کرده‌ام، و آنها بهترین فهرست جلدها را از آنچه در تحقیقاتم پیدا کرده‌ام دارند.

منبع: https://www.motorhills.com/the-pros-and-cons-of-car-covers-explained/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.