چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم: 5 راه اثبات شده برای سال 2022

۴۵۹ بازديد
به عنوان یک تأثیرگذار حمایت مالی شوید، کسب و کار خود را وصل کنید، موارد ناخواسته را بفروشید یا از ویدیوها کسب درآمد کنید.
بسیاری یا همه محصولات ارائه شده در اینجا از شرکای ما هستند که به ما غرامت می دهند. این ممکن است بر روی محصولاتی که در مورد آنها می نویسیم و مکان و نحوه نمایش محصول در یک صفحه تأثیر بگذارد. با این حال، این تاثیری بر ارزیابی ما ندارد. نظرات ما مربوط به خودمان است. در اینجا لیستی از شرکای ما آمده است و در اینجا نحوه کسب درآمد آورده شده است.
اگر به دنبال راه هایی برای کسب درآمد در اینستاگرام هستید، به اشتراک گذاری بیشتر از عکس ها و ویدیوهای خود فکر کنید. مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید
شرکت‌ها جذب جوامع اختصاصی در اپلیکیشن شبکه‌های اجتماعی می‌شوند، حتی جوامعی که تعدادشان به هزاران نفر می‌رسد. اگر فالوورهای شما با مشخصات مصرف کنندگانی که یک برند سعی در دستیابی به آنها دارد مطابقت داشته باشد، ممکن است بتوانید مقداری درآمد کسب کنید. علاقه ای به رفتن به مسیر اینفلوئنسر ندارید؟ سعی کنید محصولات خود را بفروشید.

پنج راه اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:
اسپانسر شوید
کسب و کار خود را تبلیغ کنید
اقلام خود را بفروشید
نشان ها را به دست آورید
از ویدیوهای خود با تبلیغات درآمد کسب کنید
در اینجا چیزی است که در مورد دریافت حقوق در اینستاگرام باید انتظار داشت، به علاوه نکاتی برای موفقیت.
درآمد اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر است؟
طبق گزارش موتور جستجوگر ژورنال، پنج اینفلوئنسر برتر اینستاگرام تا آوریل 2021 بیش از 200 میلیون دنبال کننده دارند و شامل کریستیانو رونالدو، آریانا گرانده، دواین جانسون، کایلی جنر و سلنا گومز می شوند. در حالی که پولی که این سوپراستارهای اینستاگرام می توانند به دست آورند نجومی است، درآمدی که افراد مشهور نمی توانند به دست بیاورند لزوماً تغییر بزرگی نیست.
اینفلوئنسرها با یک میلیون فالوور می توانند در هر پست چیزی حدود 670 دلار درآمد داشته باشند، وب سایت بازاریابی جستجو می گوید. یک تولید کننده محتوا در اینستاگرام با 100000 فالوور می تواند در هر پست حدود 200 دلار درآمد داشته باشد، در حالی که فردی با 10000 فالوور می تواند حدود 88 دلار در هر پست کسب کند.
بنابراین، فرمول این است: فالوورهای بیشتر + پست های بیشتر = پول بیشتر.
برای کسب درآمد به چند فالوور اینستاگرام نیاز دارید؟
فقط با 1000 فالوور یا بیشتر، می توانید در اینستاگرام درآمد کسب کنید. نیل پاتل، متخصص بازاریابی دیجیتال شناخته شده، می‌گوید که نکته کلیدی تعامل است – دنبال‌کنندگانی که پست‌های شما را دوست دارند، به اشتراک می‌گذارند و در مورد آنها نظر می‌دهند.
او در وبلاگ خود می نویسد: "حتی اگر 1000 دنبال کننده دارید که درگیر هستند، پتانسیل کسب درآمد وجود دارد."
پاتل می‌افزاید: «با تعداد طرفداران مشتاق، هرچقدر هم که کوچک باشد، «برندها به دلیل فعالیت‌های سودآوری که از طریق حساب خود انجام خواهید داد، مایلند روی شما سرمایه‌گذاری کنند.
5 راه برای کسب درآمد در اینستاگرام

1. حمایت مالی شوید

ایجاد پست‌ها یا استوری‌های حمایت‌شده، اصلی‌ترین روشی است که کاربران اینستاگرام می‌توانند از حساب خود پول نقد کنند. به عنوان مثال، اگر خوراک شما بر روی تصاویر سگ شما در حال پیاده روی متمرکز است، یک شرکت تجهیزات در فضای باز ممکن است بخواهد برای پست کردن عکسی که محصولش را در تصویر دارد، به شما پول بپردازد.
چگونه در اینستاگرام اسپانسر شویم
پس چگونه یک حامی پیدا می کنید؟ در برخی موارد، شرکای بالقوه با شما تماس خواهند گرفت. اما اگر نمی‌خواهید منتظر بمانید تا به شما نزدیک شود، شرکت‌هایی را بررسی کنید که می‌توانند به شما کمک کنند تا برندها را پیدا کنید و با آنها کار کنید.
به دنبال خدمات باشید
اینکه از کدام کسب و کار استفاده می کنید بستگی به نیاز شما دارد. آژانس‌هایی هستند که مستقیماً با آنها کار می‌کنید، مانند The Mobile Media Lab، و بازارهایی که شما را با شرکای مرتبط می‌کنند، مانند Influicity. خدمات دیگر مانند Aspire می تواند به شما کمک کند تا تمام روابط شریک خود را مدیریت کنید.
معتبر باشید
هنگام جستجوی شرکا یا تصمیم گیری بین پیشنهادات مختلف، چیزهایی را هدف قرار دهید که شما و آنهایی که تحت تأثیر آنها هستید واقعاً استفاده می کنید. پیروان حیوان خانگی شما بیشتر به نظر شما در مورد کوله پشتی مخصوص سگ ها اعتماد می کنند تا غذای لذیذ گربه. با محصولاتی که دوست ندارید خود را خسته نکنید. اگر سگ شما در یک لحظه یک اسباب‌بازی «تخریب‌ناپذیر» را پاره می‌کند یا هر پلیوری را که به او می‌زنید گاز می‌گیرد، دلیلی وجود ندارد که این چیزها را به دیگران توصیه کنید.
مارک هایی را بیابید که تا حد امکان متناسب با یک جایگاه خاص هستند. طرفداران سگ در فضای باز شما ممکن است به دنبال نظرات بسیاری در مورد چیزهای سگ به طور کلی باشند، اما واقعاً به شما اعتماد خواهند کرد که بدانید کدام چکمه های محافظ برای زمستان بهتر کار می کنند.
» بیشتر: چگونه در یوتیوب کسب درآمد کنیم
به خاطر داشته باشید که پست‌ها و استوری‌های حمایت‌شده در اینستاگرام به همان استانداردی از حقیقت در تبلیغات نگاه می‌کنند که هر شکل دیگری از بازاریابی است. اطمینان حاصل کنید که در هر پست و استوری پولی، یک افشاگری گنجانده شده است. شما این کار را با تنظیم محتوای مارک در تنظیمات حساب خود و سپس برچسب گذاری شریک تجاری خود انجام خواهید داد.

2. کسب و کار خود را تبلیغ کنید

راه های دیگری برای استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد وجود دارد. برای رشد کسب و کار خود می توانید یک حساب تجاری راه اندازی کنید. به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه Etsy دارید که در آن صنایع دستی خود را می فروشید یا یک وبلاگ غذایی که درآمد تبلیغاتی ایجاد می کند، یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام می تواند باعث تقویت تبلیغات شود. (این نیز یک روش رایج برای کسب درآمد در TikTok است.)

می توانید به Etsy یا وب سایت خود در نمایه خود پیوند دهید یا یک محصول خاص را در بخش بیو خود برجسته کنید تا افراد بیشتری را به آن هدایت کنید. اگر حساب شما برای ویژگی‌های خرید اینستاگرام تأیید شده است، می‌توانید محصولات را برای تبلیغ مستقیم مطالب خود برچسب‌گذاری کنید.

خودتان را برای موفقیت آماده کنید

از محصولاتی که می‌خواهید بفروشید یا پروژه‌هایی که تبلیغ می‌کنید عکس‌هایی با نور خوب بگیرید و آن‌ها را پیدا کنید. هشتگ خود را ایجاد کنید و بررسی کنید که رقبا از کدام یک استفاده می کنند. مشتریان خود را تشویق کنید تا تصاویری را با موارد شما ارسال کنند و شما را در آنها تگ کنند.

همچنین می توانید از ویژگی بینش اینستاگرام برای اطلاع از مخاطبان خود استفاده کنید. می توانید ببینید که چه تعداد چشم به پست شما دوخته شده است، همچنین آماری در مورد محدوده سنی و جنسیت افراد.

منابع برنامه همچنین به شما کمک می کند مشتریان جدید را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنید. برای تبلیغ پست هایی که می خواهید افراد بیشتری ببینند، مقداری پول بپردازید. همچنین می‌توانید دکمه‌ای را به نمایه خود اضافه کنید که به آدرس ایمیل یا شماره تلفن پیوند می‌خورد تا علاقه‌مندان بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند


3. کاسه های خود را بفروشید

شاید کسب و کاری برای تبلیغ نداشته باشید، اما اغلب لباس ها و لوازم جانبی قدیمی خود را در وب سایت هایی مانند Poshmark می فروشید. اینستاگرام می تواند تعداد خریداران شما را افزایش دهد.

لباس ها و چیزهای دیگر خود را به شیوه ای جذاب ارائه و عکاسی کنید و تا حد امکان جزئیات را در کپشن قرار دهید. نام تجاری، اندازه، وضعیت و سن هر یک از موارد چیزهای خوبی هستند که باید مورد توجه قرار گیرند. اگر به طور خاص به دنبال فروش یک کالا هستید، آن را در بیو اینستاگرام خود پیوند دهید. اگر نه، فقط به Poshmark یا نمایه فروشنده دیگر پیوند دهید. بسیاری از فروشندگان اینستاگرام از #shopmycloset برای فروش اجناس خود استفاده می کنند.

4. از طریق ویدیوهای زنده نشان کسب کنید

با اشتراک گذاری ویدیوهای بلادرنگ با قابلیت لایو اینستاگرام، می توانید مستقیماً از مخاطبان خود درآمد کسب کنید. همانطور که استعدادها، محصولات و غیره خود را به نمایش می گذارید، بینندگان می توانند نشان هایی را خریداری کنند که در اصل نکاتی برای نشان دادن حمایت هستند. نشان ها 0.99 دلار، 1.99 دلار یا 4.99 دلار قیمت دارند. نمادهای قلب را در کنار نظرات افرادی که آنها را خریداری کرده اند می بینید.

جلسات ویدیوی زنده آتی خود را از طریق پست‌ها یا داستان‌ها تبلیغ کنید تا از قبل به آن اطلاع رسانی کنید. سپس، سعی کنید از ویژگی پرسش و پاسخ استفاده کنید یا هنگام پخش برنامه برای افزایش تعامل - و امیدواریم نشان‌ها - به نظر دهندگان فریاد بزنید.

5. از ویدیوهای خود با تبلیغات کسب درآمد کنید

راه دیگر برای دریافت پول: به برندها اجازه دهید تبلیغات را در طول ویدیوهای شما اجرا کنند. برای تنظیم آن، به تنظیمات حساب سازنده خود بروید و گزینه کسب درآمد را برای تبلیغات ویدیویی درون جریانی فعال کنید. سپس طبق معمول ویدیوها را پست کنید.

مبلغی که کسب می کنید بستگی به تعداد بازدیدهای ویدیوی شما در فید دارد. طبق وب سایت اینستاگرام برای کسب و کار، 55 درصد از درآمد تولید شده در هر بازدید را دریافت خواهید کرد. پرداخت ها به صورت ماهانه صادر می شود.

با این حال، اگر ویدیوهای شما شرایط لازم را نداشته باشند، پولی دریافت نخواهید کرد. برای مثال، ویدیوها برای کسب درآمد باید حداقل 2 دقیقه طول بکشند. اینستاگرام توصیه می کند که بین 2 تا 4 دقیقه هدف گذاری کنید.

منبع:
https://virgool.io/@salamm/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-kjbvspfsbnwd
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.