محصولاتی که در سال 2020 به عنوان بهترین محصولات شناخته شدند!

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

محصولاتی که در سال 2020 به عنوان بهترین محصولات شناخته شدند!

۴۷۸ بازديد

خبرگذاری سی ان ان لیستی از محصولاتی ارائه داده است که امسال به عنوان بهترین محصولات پس از تحقیقات زیاد و دقیق شناخته شده اند. در ادامه لیست این محصولات را با یکدیگر مرور میکنیم با ما همراه باشید.

بهترین دستگاه آسیاب قهوه: Baratza Virtuoso + مخروطی با نمایشگر تایمر دیجیتال

باریستاهای مبتدی و متخصصان قهوه به طور یکسان از Baratza Virtuoso + ، دستگاه مخروطی با 40 تنظیم برای اندازه چرخش ، از فوق العاده خوب (اسپرسو) تا فوق العاده درشت (مطبوعات فرانسه) راضی خواهند بود. بهترین آسیاب قهوه ای که ما آزمایش کرده ایم، این ظاهر زیبا و کنترل های ساده، با تایمر دیجیتال ، هر بار امکان آسیاب سازی یکنواخت - و همچنین راحت را فراهم می کند.

بهترین هدفون های بی سیم واقعی: AirPods Pro

. آنها به لطف فن آوری تساوی در پرواز که پخش را تولید می کند و ظاهراً شما را با هنرمند به داخل استودیو می آورد ، یک صحنه صوتی گسترده ارائه می دهند. آنها بهترین توانایی حذف نویز را از بین تمام هدفونهایی که ما آزمایش کرده ایم ، دارند که جدا از حواس پرتی های زیاد، یک تجربه کاملا غوطه وری ایجاد می کند. به طور خلاصه ، شما یک طراحی راحت ، یک صحنه صوتی گسترده ، اتصال آسان و دوام طولانی باتری دارید.

بهترین رژ لب مات: Stila Stay All Day رژ لب مایع

رژ لب مایع Stila Stay All Day دارای هزاران رتبه 5 ستاره در سراسر اینترنت است و دلیل آن را آسان می توان فهمید. این محصول صادقانه به نام خود ساعت ها به لب های شما می چسبد.

بهترین موس ارگونومیک: Logitech MX Master 3

Logitech MX Master 3  بدون شک یک موس راحت است. با توجه ویژه به انگشتانی که کلیک می کنند ، کاملاً شکل گرفته است. استفاده از آن میتوان احساس می کرد انگشتان ما در حال لولیدن هستند تقریباً با یک شیار ارگونومیک مجسمه سازی شده برای تقریباً هر انگشت.

بهترین تلویزیون: سری 6 TCL

TCL 6-Series یک تصویر پر جنب و جوش با گزینه های انعطاف پذیر سفارشی سازی تولید می کند و از هر دو نوع HDR و Dolby Vision استفاده می کند ، استانداردهای بهینه سازی که با افزودن عمق به جزئیات و گسترش طیف رنگ ، محتوای تماشا شده را بهبود می بخشد.

بهترین شارژر قابل حمل یا همان پاوربانک: Anker PowerCore 13000

Anker PowerCore 13000 از نظر ظرفیت شارژ بیشترین درخشش را داشت. این دستگاه دارای 13000 میلی آمپر ساعت است (maH معیاری برای میزان مصرف برق دستگاه در طول زمان است) ، که برای شارژ کامل دو و نیم بار آیفون 11 کافی است. به علاوه ، دارای دو پورت USB Type-A شارژ سریع است بنابراین می توانید همزمان یک جفت دستگاه را آبگیری کنید. گرچه از نظر ظرفیت شارژ در اوج نیست ، اما فقط 31.99 دلار است.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.