امکانات جدید و شگفت انگیز اینستاگرام 2020

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

امکانات جدید و شگفت انگیز اینستاگرام 2020

۵۲۸ بازديد

 

امکانات جدید اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین بسترها در بین کاربران فضای مجازی است. از همین رو است که این شرکت به صورت مداوم به دنبال اپدیت های جدیدی برای این پلتفرم است. اخیرا امکانات جدید برای این برنامه ارائه شده است که بخشی از آن را امروز با یکدیگر بررسی میکنیم.
اینستاگرام

فیلتر "کلوز فرند" در پیام های خصوصی اینستاگرام ظاهر می شود

یکی از امکانات جدید اینستاگرام فیلتر " کلوز فرند " را برای پیام های مستقیم دریافتی آزمایش می کند. با استفاده از فیلتر جدید ، می توانید به سرعت پیام های کاربران را در لیست بستن دوستان خود مشاهده کنید. فیلتر فقط برای حساب های حرفه ای (تجارت و نویسندگان) در دسترس خواهد بود. در حال حاضر ، سه فیلتر در پیام های خصوصی اینستاگرام وجود دارد: صندوق ورودی ، خوانده نشده و ستاره دار. پیش از این ، اینستاگرام تنظیمات شخصی سازی آگهی و همچنین جستجوی کلمات کلیدی را اضافه کرد.

اینستاگرام اکنون دارای تنظیمات شخصی سازی آگهی است

یکی از موارد آپدیت جدید اینستاگرام اینستاگرام گزینه جدیدی را در تنظیمات حساب معرفی کرده است که به شما امکان می دهد هنگام نمایش تبلیغات علایق خود را در نظر بگیرید یا خیر. وقتی وارد حساب خود می شوید ، اعلانی دریافت خواهید کرد. اگر این اعلان را از دست داده اید ، می توانید به سادگی به تنظیمات حساب خود بروید و به بخش "تبلیغات - اطلاعات مربوط به اقدامات خود از شرکای ما" بروید. در صفحه باز شده ، مکان انتخاب یا عدم استفاده از داده ها برای نمایش تبلیغات شخصی را انتخاب کنید.

جزئیات:

اگر استفاده از داده را انکار کنید ، بدون توجه به تنظیمات برگزیده ، تمام پیشنهادات تبلیغاتی به صورت متوالی به شما نشان داده می شود. این تنظیم بر میزان تبلیغاتی که مشاهده می کنید تأثیری ندارد. اگر این تنظیم را غیرفعال کنید ، ممکن است تبلیغاتی که مشاهده می کنید بر اساس اقدامات شما هدفگذاری مجدد شود (هدف گذاری مجدد). این تنظیمات برای نمایش تبلیغات در اینستاگرام ، فیس بوک و مسنجر اعمال می شود. اینستاگرام قبلاً جستجوی کلمات کلیدی و همچنین راهنماهای سفر را برای همه کاربران راه اندازی کرده است.
اپدیت جدید اینستاگرام

جستجو با کلمات کلیدی؛ یکی دیگ از موارد آپدیت جدید اینستاگرام

پیش از این ، هنگام جستجو در اینستاگرام ، نتایج جستجو به پروفایل کاربر ، مکان و هشتگ محدود می شد. اکنون اینستاگرام تمام پست های حاوی کلمات وارد شده را نشان می دهد. با این کار یافتن محتوا آسان تر خواهد شد و همچنین به مشاغل و نویسندگان کمک می کند تا از طریق کلیک های جستجو ، دسترسی به پست های خود را افزایش دهند.

 پیش از این ، برای جذب کاربران با سوالات جستجوی مربوطه ، شما باید هشتگ های مناسب را انتخاب کنید. اکنون باید حداکثر هشتگ های ممکن را برای حداکثر دیده شدن اضافه کنید ، زیرا عنوان و متنی که در متن استفاده می شود کافی است. در عین حال ، جستجوی کلمات کلیدی محدود خواهد بود و همه کلمات کلیدی و موضوعات در دسترس نخواهند بود. علاوه بر این ، Instagram نتایج جستجو را برای کلمات کلیدی بر اساس تعدادی از عوامل رتبه بندی می کند: نوع محتوا ، متن پست ، زمان ارسال و موارد دیگر. همچنین ، شبکه اجتماعی برای هر کاربر شخصی مسئله شخصی سازی شده ای ایجاد می کند. بنابراین ، این دقیقاً جستجوی موتورهای جستجو نیست ، اما همچنان قابلیت های پلتفرم را به طور قابل توجهی گسترش می دهد.

آپدیت جدید اینستاگرام  از امروز به زبان انگلیسی برای همه کاربران در کانادا ، آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، نیوزیلند و ایرلند در دسترس است. چه زمان بروزرسانی در روسیه هنوز مشخص نیست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.