فالوور اینستاگرام

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

فالوور اینستاگرام

۵۲۱ بازديد

در اکتبر سال 2010 بود که اولین نسخه اینستاگرام منتشر شد و به سرعت محبوبیت پیدا کرد. در ایران با توجه به فیلتر بودن تلگرام، فیسبوک و… میزان محبوبیت و اهمیت آن حتی بیشتر هم می‌باشد. در سالهای اخیر وجود پدیده ای به نام سلبریتی اینستاگرامی، اینستاگرام را به محلی برای کسب درآمد تبدیل کرده است. در نتیجه این رویکرد بود که میزان فالوور برای پیج‌ها اهمیت پیدا کرد. به گونه‌ای که هر چه تعداد فالوور یک نفر بیشتر باشد، میزان درآمد و رونق کسب و کار او نیز افزایش خواهد یافت. البته باید در نظر داشت که در جذب فالوور، فعالیت (پست، استوری، لایو)صاحب پیج اهمیت بسزایی دارد. شما همچنین میتوانید از خرید فالوور فیک اینستاگرام استفاده کنید.

در حالت کلی فالوور به معنای دنبال کننده است، فالوور اینستاگرام به افرادی می‌گویند که پیج اینستاگرام شما را دنبال می‌کنند تا از فعالیت شما آگاه باشند.

زمانی که شما مطلبی در پیج خود می‌گذارید مطالب شما برای فالوورهای شما به نمایش گذاشته می‌شود و آنها می‌توانند آن را لایک یا کامنت بزارند. پس هر چه قدر فالوور بیشتری داشته باشید محبوبت شما نیز بیشتر خواهد بود

به چه دلیل فالور ایرانی بخریم؟

شما با خرید فالوور زمینه را برای جذب فالوور باکیفیت و واقعی و فعال ایجاد خواهید کرد که این یک امتیاز به شمار می‌آید.

فالوور ارگانیک یا واقعی!

بر خلاف فالوور فیک، این نوع فالوور از افراد واقعی به وجود آمده است که به انتخاب خودشان صفحه شما را فالوو میکنند. حتی اگر این فالوئر ها در بدبینانه ترین حالت لایک نکنند و یا کامنت نگذارند ولی پست ها برای ایشان نمایش داده می شود و با هر بار بازدید توسط ایشان ، یک impression و Reach به آن پست تعلق می‌گیرد که تاثیر خیلی زیادی برای به نمایش درآمدن آن پست در اکسپلورر اینستاگرام دارد !
این مزیت فالوور ارگانیک نسبت به فیک، نه تنها ارزش صفحه شما را نزد اینستاگرام بالا می‌برد، بلکه تأثیر مثبتی بر روند افزایش فالوورهایتان نیز دارد.

بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام

همانطور که تا اینجا متوجه شدید ، خرید فالوور اینستاگرام از طریق ربات اینستاگرام به صرفه ترین و بهینه ترین حالت ممکن در خرید فالوور اینستاگرام است. شما در این روش تعداد فالوور مشخصی را خریداری می کنید و سیستم دقیقا همان تعداد فالوور واقعی برای پیج اینستاگرام شما جذب می کند. امکانات رایگان بسیاری در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید از آنها استفاده کنید و همچنین فرصت تست عملکرد سیستم را به رایگان خواهید داشت

اهمیت خرید فالوور اینستاگرام و چرا خرید آن سود آور است؟

اینستاگرام گردش و سیر در تصاویر اشتراکی است و یک سیستم عالی برای ثبت لحظات خاص و ارتباط با مردم جهان است. این شبکه اجتماعی همچنین به صاحبان مشاغل فرصت تبلیغ محصولات و سرویس هایشان را میدهد. استفاده از اینستاگرام برای تبلیغ تجارت شما خیلی به صرفه و آسان است. به عنوان مثال شما میتوانید تصاویر مشتریانی که از خرید و استفاده از سرویس و یا محصولات شما راضی هستند را پست کنید تا برند خود را تبلیغ کنید. برای اینکه به افراد زیادی توسط اینستاگرام برسید داشتن فالوور خیلی حیاتی است. شما نمیتوانید اهمیت داشتن فالوور را نادیده بگیرید، هر چقدر شما فالوور بیشتر داشته باشید شدت تبلیغات شما بیشتر خواهد شد.

آیا با خرید فالوور ممکن است صفحه من توسط اینستاگرام بسته شود؟

خیر،با توجه به اینکه فالوورهای ما فعال هستند توسط اینستاگرام به عنوان اکانت های قلابی و فیک شناخته نشده وحذف نخواهند شد. و بدین ترتیب صفحه شما هم کاملا ایمن باقی خواهد ماند.

منابع:
https://adsmember.com/
بارسی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.