بهترین پرده توری مغناطیسی کدام است

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

بهترین پرده توری مغناطیسی کدام است

۴۷۵ بازديد

این روز ها نوعی از پرده های پرده مغناطیسی درپلاست با عنوان پرده توری مغناطیسی به بازار عرضه شده است که نسبتا به مدل های قدیمی پرده های توری مزیت های بسیار بیشتری و همچنین کارایی بسیار مناسب تری نیز دارند. اما این پرده های توری مغناطیسی چگونه هستند و در چه جاهایی کاربرد دارند؟


در این مقاله از درپلاست میخواهیم به این موضوع بپردازیم که پرده توری مغناطیسی چیست و انواع آن کدام است. همچنین در این مقاله میخواهیم درباره پرده های توری مغناطیسی درپلاست و ویژگی های منحصر به فرد آن نسبت به سایر پرده های توری مغناطیسی موجود در بازار به شما توضیح دهیم. پس با ما در ادامه این مقاله همراه شوید.

پرده توری مغناطیسی چیست؟

درب یا پرده توری مغناطیسی محصولی جهت جلوگیری از ورود حشرات مزاحم مانند پشه و مگس به منازل و مغازه ها می باشد که در جلوی ورودی ساختمان ها ، فروشگاه ها و غیره نصب می گردد و نقطه قوت مهم آن این است که بعد از ورود یا خروج افراد به طور خودکار و اتوماتیک توسط آهنرباها و مگنت های قوی موجود روی خود به سرعت بسته می شود.

خرید پرده توری مغناطیسی

پرده توری مغناطیسی. پرده توری مغناطیسی نصب شده روی درب رو به حیاط

هنگام بودن در منزل در فصل بهار و تابستان برای استفاده از طبیعت داخل حیاط و وزش باد به منزل نیاز داریم که درب حیاط و بالکن را باز کنیم. اما عمده مشکلی که وجود دارد امکان ورود حشرات موزی مانند مگس ، پشه ، سوسک و … به منزل هست. برای رفع این موضوع نیاز به وسیله ای داریم که بتواند جلوی ورود این حشرات را بگیرد. برای این منظور درب هایی تولید شد که با نصب آن هیچگونه مشکلی پیش نمی آید. درب هایی تولید شد به نام درب توری که چهارچوب آن را از چوب می ساختند و الباقی قسمت های آن را از توری های فلزی نصب می کردند و به چهارچوب درب منزل متصل میشد. عمده مشکلی که این محصولات داشتند زمانی بود که هنگام شست و شوی حیاط و بالکن این چوب ها خیس میشدند و به مرور زمان از بین می رفتند. اما با گذشت زمان وسایلی تولید شد که جایگزین آن ها گردید. درب توری مغناطیسی دارای شبکه های ریز است که مانع ورود حشرات می گردد. بعد از ورود و خروج از این درب توری زیبا توسط آهنرباهایی که به لبه آن متصل است به راحتی خود را جذب می کنند و به هم می چسبند.

این پرده های توری مغناطیسی دارای مزیت های بسیار هستند که در ادامه آن ها را بررسی میکنیم:

نصب آسان سریع: همان گونه که می دانید نصب پرده یک کار بسیار پر زحمت است. اما نصب پرده توری مغناطیسی کاری بسیار ساده است که در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد. هنگام نصب پرده توری مغناطیسی شما نیاز به هیچ چیز اضافه ای ندارید زیرا نصب این پرده ها به وسیله چسبی انجام میگیرد که برروی خود پرده از قبل وجود دارد و شما کافیست که آن ها را بچسبانید.

ورود هوای تازه به داخل اتاق:پرده های پارچه ای و یا مشمایی امکان ورود هوای تازه به داخل اتاق را بسیار سخت میکنند. اما پرده توری مغناطیسی به راحتی هوا را به داخل خانه و یا محل کار شما منتقل میکند.

طراحی مدرن و زیبا: پرده توری مغناطیسی دارای طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبایی است که شما میتوانید از آن برای هرجایی استفاده کنید.

بدون آسیب به چارچوب در: هنگام نصب پرده ، شما نیاز به چوب پرده دارید ولی پرده توری مغناطیسی همان طور که در موارد بالا نیز گفتیم نیاز به هیچ چیزی ندارد و تنها با چسب برروی پرده نصب میشود و نیازی به آسیب زدن به دیوار و یا چارچوب در نخواهید داشت.

شبکه توری ریز و مانع حشرات ریز: شبکه های توری ریز این توری ها امکان ورود ریز ترین حشرات را نیز از بین میبرد و شما میتوانید با خیالی آسوده از هوای تازه بیرون بدون نگرانی از ورود حشرات مزاحم لذت ببرید.

مقاوم در برابر وزش باد: پرده توری مغناطیسی به دلیل داشتن آهنربا در قسمت میانی پرده دیگر مانند پرده های پارچه ای در هنگام وزش باد تکان نمیخورد. پس هنگام استفاده از آن خیالتان راحت است که هیچ بادی آن را تکان نخواهد داد.

بسته شدن خودکار بدون نیاز به دست: یک از مهم ترین و بهترین مزیت های پرده توری مغناطیسی است که آن را از پرده های دیگر متمایز میکند. هنگام ورود و خروج دیگر نیازی نیست همیشه نگران بسته شدن پرده باشید زیرا پس از هر عبور و مرور این پرده به صورت خودکار و بدون نیاز به دست توسط آهنربا های موجود در قسمت میانی آن بسته خواهد شد.

عبور و مرور آسان: با توجه به موارد بالا عبور و مرور آسان نیز از جمله مزیت های پرده توری مغناطیسی است.

بهترین پرده توری مغناطیسی

پرده توری مغناطیسی در پلاست روی یک درب ورودی

پرده های مغناطیسی مگنت در پلاست دارای نوار دوزی کامل می باشند و در بالا دارای چسب پهن پنج سانتی متری دو طرفه نری و مادگی دوخته شده و آماده نصب می باشند و از کناره ها نیز دارای چسب دو سانتی متری نری و مادگی (کاپشنی) آماده و دوخته شده هستند و شما نیاز به تهیه و استفاده از هیچ چیز بیشتری ندارید و پکیج کامل و آماده نصب به همراه برگه راهنمای کامل خدمتتان ارسال می گردد کافی است لایه نازک روی آن

ها را جدا کنید تا قسمت چسبناک چسب را مشاهده نمایید. با ما در ادامه مقاله انواع پرده توری مغناطیسی همراه باشید.

این پرده ها در انواع ایرانی و خارجی تولید میشوند که برند های ایرانی همانند درپلاست دقیقا کیفیتی مشابه و شاید حتی بهتر از برند های خارجی دارند.

پرده توری مغناطیسی مناسب برای چه مکان هایی است؟

این درب های توری آهنربایی مناسب برای مکان هایی مانند درب بالکن یا درب مغازه و یا هرجای دیگری است.

مکان هایی همانند درب مغازه ها بیشترین استفاده را از این درب های توری مگنتیک یا مغناطیسی میکنند زیرا عبور و مرور از این مکان ها زیاد است و نیاز مند پرده ای هستند که علاوه بر اینکه جلوی نفوذ هوای تازه را نگیرد بلکه از عبور حشرات جلوگیری کند و به صورت خودکار بسته شود تا با هر عبور و مرور نیاز به بستن آن به وسیله دست نباشد.

پرده های توری مغناطیسی دُرپلاست:


پرده های توری مغناطیسی در پلاست از بهترین نوع توری فایبر گلاس به سفارش شرکت (مش 130 گرم) و بهترین نوع مگنت ساخته شده است. این محصول تاثیر بسیار بالایی در جلوگیری از ورود حشرات به داخل محیط فروشگاه و یا منزل را دارد و بصورت خودکار پس ازورود و خروج فرد به داخل محیط توسط مگنت های تعبیه شده بر روی پرده بسته خواهد شد.پرده های توری مغناطیسی در پلاست سبک بوده و میتوانند جایگزین مناسبی برای توری های فلزی باشند.. نوع توری از جنس الیاف شیشه ( فایبر گلاس ) درجه یک می باشد. این محصول از مکانیزم مغناطیسم بهره می برد و اتصالات آن به وسیله 30 عدد مگنت قدرتمند تامین می شود. علاوه بر جنبه تزئینی به عنوان یک عایق و فیلتر نیز عمل میکند. هنگام عبور فرد بدون کوچکترین مانعی و به سادگی گشوده میشود و سپس به صورت خودکار بسته می شود. حتی برای حیوانات خانگی نیز عبور از آن بسیار ساده است. این محصول با استفاده از چسبک قوی خود نصب را بسیار راحت کرده و شما میتوانید به آسانی و در زمان کوتاه اقدام به نصب نمایید و از محصول لذت ببرید.

پرده توری مغناطیسی با کیفیت

پرده توری مغناطیسی در پلاست روی درب یک مغازه

این محصول در اندازه های متنوع تولید میشود. عرض 80 و 90 سانتی متر در ارتفاع 230 سانتی متر می باشد و مابقی عرض ها که شامل 240،220،200،180،160،140،120،100می شود دارای ارتفاع 240 سانتی متر می باشد. شرکت دُرپلاست جهت کسب رضایت مشتریان گرامی اندازه های سفارشی شما را نیز تولید و ارسال می نماید.

خدمات درپلاست:

شرکت تولیدی پرده های مغناطیسی و برودتی دُر پلاست دارای ویژگی های منحصر به فردی نسبت به سایر رقبای خود میباشد که در ادامه به آن ها اشاره میکنیم:

از ویژگی های منحصر به فرد درپلاست میتوان به ضمانت شش ماهه تمام محصولات آن اشاره کرد. چنان چه شما محصولی از درپلاست بخرید این شرکت تا شش ماه محصول خود را ضمانت کرده و در صورت خرابی میتوانید با پشتیبانی ما در میان گذاشته تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

ما در شرکت درپلاست به صورت شبانه روز و 24 ساعته پاسخ گوی سوالات،نظرات و انتقادات شما مشتریان عزیز میباشیم. همچنین پشتیبانی ما نیز به صورت 24 ساعته پاسخ گوی نیاز های شما مشتریان محترم میباشد.

شما میتوانید محصولات درپلاست را به صورت مستقیم و بدون واسطه با قیمت مناسب و کیفیتی عالی از سایت ما دریافت کنید. زمانی که شما به صورت مستقیم از ما خرید میکنید، محصولات مارا با قیمتی مناسب و ضمانت شش ماهه و همچنین پشتیبانی 24 ساعته دریافت میکنید.


منبع: درپلاست https://doorplast.ir/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.