بهترین زمان برای خرید فالوور برای پیج های بیزینسی چه موقعی است؟

۵۱۵ بازديد

خرید فالوور اینستاگرام ارزان ممکن است فقط به عنوان یکی دیگر از بسترهای رسانه های اجتماعی آغاز به کار کرده باشد ، اما امروزه یکی از بهترین سیستم عامل های بازاریابی شبکه های اجتماعی است که بیش از 400 میلیون کاربر فعال روزانه و بیش از 200 میلیون کاربر داستانی روزانه دارد. با مشهور شدن فیس بوک به عنوان بستری که می تواند برای برقراری ارتباطات شخصی مورد استفاده قرار گیرد ، اینستاگرام به سرعت به عنوان بستری برای تعامل مشاغل با مشتریان ، ایجاد وفاداری به نام تجاری و دستیابی به اهداف تجاری تبدیل شده است. تخمین زده می شود که بیش از 25 میلیون شرکت با بیش از 200 میلیون بازدید کننده نمایه تجاری روزانه از Instagram برای پیشبرد اهداف تجاری استفاده می کنند.
خرید فالوور ارزان اینستاگرام سلام ادز

در حالی که اینستاگرام این امکان را برای کسب و کارها فراهم کرده است تا مانند هرگز رشد کنند ، محبوبیت فزاینده آن نیز به یک فضای تجاری بسیار رقابتی تبدیل شده است ، جایی که کسب یک مزیت رقابتی برای رونق در بازار بسیار مهم است. قبل از وارد شدن چه کاری انجام دهید به رشد کسب و کار خود را در اینستاگرم، در اینجا ، نوک SA در مورد آنچه انجام نشده است. دان ، تی خرید پیروان از منابع غیر معتبر. عنوان هیجان زده به عنوان شما ممکن است احساس برای دیدن بزرگ ، زیر ، شماره، آن ، ارزش آن اگر آن را چندان نمی ، تی واقعی است. پیروان واقعی اینستاگرام احتمالاً برای مدت طولانی تری حفظ می شوند ، با برند شما ارتباطات واقعی برقرار می کنند و از همه مهمتر منجر به فروش / تبدیل پولی می شوند - چیزی که پیروان جعلی نمی توانند به شما کمک کنند.

در اینجا چند روش برای رشد تجاری خود به روش صحیح در اینستاگرام آورده شده است:

یک حساب کاربری کسب کنید

اگر شما ، دوباره هر حساب در اینستاگرم عامل نیست، راه اندازی یک حساب کسب و کار از ابتدا، اما حتی اگر شما در حال حاضر یک حساب شخصی داشته باشد، شما می توانید دسترسی به حساب کسب و کار با تبدیل حساب شخصی خود را به یک حساب کسب و کار به دست آورید. چنین سوئیچی به حفظ فالوورهای موجود اینستاگرام کمک می کند و انتقال را حتی برای فالوورهای شما هموار می کند در حالی که به شما امکان می دهد به ویژگی ها و مزایای حساب تجاری دسترسی پیدا کنید.

استراتژی بازاریابی اینستاگرام را تدوین کنید

داشتن یک استراتژی بازاریابی نمایش مشخصات عمومی مفصل با خاص، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مربوط، و اهداف زمان محدود ضروری برای رشد پیروان اینستاگرم خود را، و همچنین باعث افزایش مشارکت و نمایش مشخصات عمومی ها، رهبری کسب و کار شما ، موفقیت است.
شما میتوانید با خرید فالوور ایرانی ارزان بدون ریزش اینستاگرام ریچ و ایمپرشن پیج خود را دو چندان کنید و از فروش بالا لذت ببرید.

باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند ، فراتر از آمارهای جمعیتی کلی مانند ایالات متحده ، هند ، برزیل و اندونزی بیشترین تعداد کاربران اینستاگرام را دارند. برای اینکه بدانید پیروان شما در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی چه کسانی هستند ، از تجزیه و تحلیل استفاده کنید ، پایگاه مشتری موجود خود را ارزیابی کنید ، در مورد رقبا تحقیق کنید و بیانیه ارزش تجاری را تهیه کنید. بررسی کنید که مخاطب هدف شما بیشتر با چه نوع محتوایی درگیر شده است و چگونه با رقبای شما تعامل دارد.

تصمیم بگیرید که در معیارهای عملکرد شما ، مانند د برای اندازه گیری و مرحله از سفر مشتری شما ، دوباره به دنبال تغییر، آیا آگاهی (آگاهی نام تجاری، دسترسی به پست، نرخ رشد پیرو)، تعامل (نمایش مشخصات عمومی دوست دارد و سهام)، تبدیل (تبدیل نرخ ، نرخ کلیک ، نرخ گزاف گویی ، هزینه هر کلیک ، CPM) یا مشتری (از طریق توصیفات).

متعهد شوید که به طور مداوم پست ارسال کنید و با استفاده از بینش ها ، آنلاین بودن فالوورهای اینستاگرام خود را بدانید ، زیرا باید به مناطق زمانی پیروان اینستاگرام در سراسر جهان توجه داشته باشید.

روی بهینه سازی نمایه خود کار کنید

بیوگرافی شما همان چیزی است که کاربران ابتدا می بینند ، بنابراین آن را جالب و موثر کنید. انتقال نام تجاری خود را ، شخصیت ها از طریق زیستی و استفاده از هشتگ به محتوای نمایی تولید شده توسط کاربران. دان ، تی را فراموش کرده emojis و پرش به خط آن را آسان تر به خواندن زیستی خود را.

استفاده از یک تصویر با کیفیت بالا برای نمایه خود و یا آرم کسب و کار شما، اما اطمینان از آن ، بازدید کنندگان سازگار در سراسر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به طوری که می توان آن را به راحتی قابل شناسایی. اگر چه عکس نمایش به عنوان 110 × 110 پیکسل، آنها ، دوباره به عنوان 320 × 320 پیکسل ذخیره می شود. بنابراین، آپلود 320 پیکسل عکس مربع فقط به سمت امن است، در مورد آن ، S در نمایش مشخصات عمومی تغییر کرده است.

با درج پیوند قابل کلیک به وب سایت ، صفحه اصلی یا آخرین پست وبلاگ ، نمایه خود را تکمیل کنید. همچنین، اطمینان شما ، ام شامل نام تجاری خود را ، نام بازدید کنندگان واقعی یا مخفف مشترک، و نام کاربری شناخته شده در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی.

امکان استفاده از مزایای راه اندازی یک کسب و کار از جمله مشخصات نام تجاری خود را ، بازدید کنندگان دسته در زیستی، ایمیل / آدرس فیزیکی خود را، و همچنین به عنوان یک شماره تلفن برای پیروان اینستاگرم خود را برای در تماس گرفتن با شما است. یک نمایه تجاری حتی به شما امکان می دهد دکمه های " تماس با عمل " را مستقیماً به نمایه خود اضافه کنید ، جایی که دنبال کنندگان اینستاگرام شما می توانند بلیط خریداری کنند ، یک رزرو یا یک قرار ملاقات انجام دهند.

مطالب عالی بگذارید
خرید فالوور ایرانی ارزان اینستاگرام سلام ادز

پیروی از سایر نکات بهانه ای برای مصالحه در محتوای شما نیست. پیروان اینستاگرام شما احتمالاً فقط با محتوای مداوم عالی حفظ می شوند. یک زیبایی بصری برای خوراک خود ایجاد کنید ، که به آن ظاهری ثابت می بخشد . یا می توانید آن را بصورت مستقیم از کالای ارائه شده قرار دهید ، یا در مورد خدمات ، می توانید مخاطبان خود را درگیر کنید و از طریق استوری ها ، توصیفات و جزئیات پشت صحنه ، لایک های اینستاگرام بیشتری دریافت کنید.

تصاویر عالی حتی از طریق تلفن همراه شما بیشتر مورد پسند اینستاگرام قرار می گیرند و احتمال رشد را افزایش می دهند. از نور طبیعی استفاده کنید و برای گرفتن عکس مناسب ، به همان اندازه زاویه را امتحان کنید. سخت نور وون ، تی کمک تصاویر خود را. با قرار دادن موضوع عکس خود در محل ملاقات خطوط شبکه صفحه ، قانون یک سوم را به کار ببرید تا عکس متعادل باشد ، اگرچه خارج از مرکز است .

تصاویر خود را ویرایش کنید تا به آنها لمس کنید و آنها را با سایر محتوای نمایه خود سازگار نگه دارید. تصویر ممکن است به ارزش هزار کلمه، و نمایش مشخصات عمومی ممکن است یک پلت فرم بصری، اما که نشانی : تی منظور شما اجازه گرفتن عکس تمام اعتبار. شما می توانید ، تی توانیم به چشم پوشی از اهمیت نوشتن یک عنوان بزرگ به اضافه کردن بیشتر به معنی به تصویر خود را. نوشتن شرح تصاویر و کمک به صدای نام تجاری ، هویت در راه است که یک عکس می تواند توسط خود انجام دهید، و به افزایش اینستاگرم را دوست دارد و به افزایش تعداد پیروان اینستاگرم بسیار مهم هستند.

دان ، تی غفلت داستان. یک واقعیت جالب: یک سوم استوری های اینستاگرام برای دریافت بیشترین بازدید توسط حساب های تجاری ارسال می شود. با استفاده از داستان های خود داستانی در مورد نام تجاری خود بگویید و شخصیت آن را منتقل کنید. از تصاویر و فیلم های عالی برای بیان داستانهایی استفاده کنید که مخاطبان شما مشتاقانه منتظرند روی آنها کلیک کرده و در یک فراخوان اقدام برای ارتقا. رشد تجارت اضافه کنند. حتی می توانید داستان های خود را با اضافه کردن موارد برجسته در نمایه خود ، بیش از 24 ساعت نگه دارید.

بر تعامل با مخاطبان خود تمرکز کنید

به هر حال ، رسانه های اجتماعی یک انجمن هستند ، بنابراین با جامعه ای که از قبل با نام تجاری شما یا مارک های مشابه مرتبط است ارتباط برقرار کنید. هشتگ های صنعت را تحت نظر داشته باشید و در این زمینه نظر دهید / در بحث شرکت کنید تا به وجود شما معلوم شود و افراد را به سمت نمایه خود هدایت کنید.

هشتگهای صحیح را اضافه کنید تا با یافتن هشتگ مرتبط ، به افرادی که از قبل شما را دنبال نمی کنند ، پیدا کردن مطالب خود آسان تر شود . برای برند خود از هشتگ های محبوب و در عین حال خاص استفاده کنید. هشتگ راست را انتخاب کنید برای ارسال کسب و کار شما - هشتگ نام تجاری، دسته، رویداد، یا مبارزات انتخاباتی است. هشتگ های نام تجاری می توانند به ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر و افزایش احساسات پیروان Instagram شما کمک کنند. مطمئن شوید که آنها ، دوباره کوتاه، مربوط، و خلاق برای رسیدن به تعامل بالا با پیروان اینستاگرم خود را و افزایش نمایش مشخصات عمومی دوست دارد.

اطمینان حاصل کنید که پاسخ واقعی به نظرات و نام های تجاری داشته باشید. خودکار پاسخ راه بد برای رفتن اگر شما است ، دوباره به دنبال دستیابی به اصالت در تعاملات شما و نگه داشتن پیروان اینستاگرم خود را درگیر شده است. پاسخ های واقعی همچنین به دنبال کنندگان اینستاگرام شما انگیزه می دهد تا با نام تجاری شما همچنان درگیر شوند. همکاری با اینفلوئنسرها نیز راهی عالی برای دستیابی به پیروان واقعی اینستاگرام و افزودن اعتبار به نام تجاری شماست.

با تبلیغ حساب تجاری Instagram خود در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی موجود ، به تبلیغات متقابل بپردازید. اجازه دهید مخاطبان خود را بدانید که چرا آن ، ارزش ها به دنبال شما در نمایش مشخصات عمومی و همچنین، و جاسازی پست اینستاگرم به متقابل تبلیغات. همچنین ، به یاد داشته باشید که دسته اینستاگرام خود را به ایمیل ، فلایر ، کارت ویزیت و علامت رویداد اضافه کنید.

از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید تا محتوای شما بتواند به مخاطبان بیشتر و هدفمندتری دسترسی پیدا کند و شامل تماس های عملیاتی است که دسترسی به وب سایت یا سایر اطلاعات مرتبط را برای دنبال کنندگان اینستاگرام شما آسان می کند.

یک راه عالی دیگر برای افزایش تعامل مخاطبان ، داشتن یک کمپین ویژه پلتفرم اینستاگرام شما است. کمپین ها به حداکثر رساندن نتایج از طریق پست های پولی و ارگانیک کمک می کنند و در جهت دستیابی به اهداف خاص در یک بازه زمانی مشخص هستند. کمپین ها می توانند به افزایش قابلیت مشاهده برند و ایجاد آگاهی بیشتر از برند شما کمک کنند. از آنها می توان برای افزایش فروش با استفاده از پست های قابل خرید در فروشگاه استفاده کرد. هشتگ های مارک دار می توانند منجر به جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر شوند و از طریق مسابقات و نمایش های تبلیغاتی اینستاگرام مشارکت را تشویق کنید.

نتایج را تجزیه و تحلیل و سازگار کنید

 برای خرید فالوور خارجی اینستاگرام سلام ادز میتوانید نظارت بر حساب خود و همچنین ردیابی نتایج حاصل از تبلیغات ، پست ها و داستان ها ، از تجزیه و تحلیل استفاده کنید. پیگیری از اعداد به شما یک ایده که در آن شما را ، دوباره در و چقدر پیشرفت شما ، ام در دستیابی به اهداف کسب و کار ساخته شده است. تست A / B نیز یک راه موثر برای پیگیری آنچه ، بازدید کنندگان کار و چه ، S برای کسب و کار شما کار نمی کند ، نمایش مشخصات عمومی استراتژی بازاریابی است. در چنین آزمایشی ، شما یک عنصر را برای آزمایش انتخاب می کنید و دو نسخه از آن را می سازید که یکسان باشد ، به جز در عنصری که در حال آزمایش هستید (زیرنویس ، تصویر ، هشتگ ها). نتایج هر یک را مقایسه کنید و انتخاب کنید که چه چیزی بهتر است تا بینشی در مورد چگونگی افزایش رشد کسب و کار خود کسب کنید .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.