تبلیغات گسترده اینستاگرامی

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

تبلیغات گسترده اینستاگرامی

۵۱۴ بازديد
تبلیغات گسترده اینستاگرامی را با مای ممبر تجربه کنید
اینستاگرام چه نقشی در رشد و توسعه کسب وکارهای مختلف دارد؟ آیا انجام تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند برای کسب و کارتان مفید باشد؟ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان است و میلیون‌ها کاربر ایرانی نیز در آن عضویت دارند. راه‌اندازی یک پیج در اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات یا فروش آن‌ها به یک امر رایج تبدیل شده است به طوری که امروزه اکثر کسب و کارها سعی می‌کنند تا از شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مشتری و فروش آنلاین محصولاتشان استفاده کنند، البته افزایش فروش با جذب فالوور امکان‌پذیر است به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع تبلیغات گسترده اینستاگرامی بیشتر آشنا کنیم.

تبلیغات گسترده اینستاگرامی؛ بهترین شیوه برای افزایش فالوور
اینستاگرام با توجه به قابلیت‌های مختلفی که دارد این امکان را در اختیار کاربرانش قرار داده است که با راه‌اندازی یک پیج بیزینسی به معرفی محصولات و خدماتشان بپردازند تا از این طریق بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند. همان‌طور که می‌دانید امروزه افراد زیادی تمایل دارند به جای خرید از فروشگاه‌ها، به صورت آنلاین محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند زیرا خرید اینترنتی به صرفه‌جویی در زمان و هزینه رفت و آمد کمک می‌کند. با این حال ممکن است بسیاری از کسب و کارها علاقه‌ای به راه‌اندازی وب‌سایت‌های فروشگاهی برای فروش آنلاین نداشته باشند و تصمیم بگیرند تا از طریق اینستاگرام کسب و کارشان را دیگران معرفی کنند یا به فروش محصولاتشان بپردازند. برای این که بتوانید از طریق فروش اینترنتی با استفاده از اینستاگرام درآمد کسب کنید باید فالوور داشته باشید.
پیج‌های بسیار زیادی در اینستاگرام وجود دارند که بیشتر آن‌ها در زمینه‌های مشابهی فعالیت می‌کنند بنابراین اگر می‌خواهید در میان انواع و اقسام پیج‌های مشابه دیده شوید، باید به صورت هدفمند و گسترده تبلیغات خود را در اینستاگرام آغاز کنید. تبلیغات گسترده اینستاگرامی به کسب و کارها کمک می‌کند تا در یک بازه زمانی معین تبلیغات خود را در معرض دید تعداد زیادی ازکاربران اینستاگرام قرار بدهند. برای انجام تبلیغات گسترده اینستاگرامی شما نیاز به یک تیم دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای دارید که بتوانند با توجه به شرایط کسب کار شما، مخاطبان هدفتان و بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اید بهترین شیوه تبلیغات را برای کسب و کار شما برنامه‌ریزی و اجرا کنند.
نکات مهمی که باید قبل از انجام تبلیغات گسترده اینستاگرامی بدانید!
برای انجام تبلیغات گسترده در اینستاگرام باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا بتوانید با توجه به هزینه و زمانی که برای این کار صرف می‌کنید بهترین نتیجه را به دست بیاورید، به همین علت است که همواره به شما پیشنهاد میکنیم تا انجام اموری مانند تبلیغات گسترده را به تیم‌های دیجیتال مارکتینگ بسپارید.
 تبلیغات گسترده به کمک پیج‌های اینستاگرامی پرمخاطب
برای انجام تبلیغات گسترده از پیج‌های پربازدید استفاده می‌شود اما این که چه نوع صفحه‌ای برای تبلیغ کسب و کار شما مناسب است به عوامل مختلفی بستگی دارد، زیرا بیشتر فالوورهای هر کدام از این پیج‌ها دارای خصوصیات مشابهی هستند بنابراین قبل از هر گونه اقدامی برای سفارش تبلیغات به پیج های اینستاگرامی باید بدانید که مخاطب هدف شما کیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ به عنوان مثال اگر تبلیغات گسترده اینستاگرامی قرار است برای پیجی در زمینه فروش لوازم آرایشی انجام شود باید پیج‌هایی برای تبلیغ انتخاب شوند که اکثر فالوورهای آن‌ها را خانم‌های جوان تشکیل می‌دهند؛ در غیر این صورت تبلیغات شما در معرض دید افرادی قرار خواهد گرفت که هیچ کدام از ویژگی‌های مشتریان شما را ندارند.
همچنین به این نکته توجه داشته باشید که انتخاب پیج های مناسب برای تبلیغات گسترده کار دشواری است و نمی‌توان با یک جستجوی ساده در اینستاگرام آن‌ها را انتخاب کرد بلکه باید از افراد با تجربه و متخصص در این زمینه استفاده شود. این افراد به کمک آنالیز فالوورهای پیج‌های مختلف تلاش می‌کنند تا صفحات اینستاگرامی را انتخاب کنند که دارای بیشترین تشابه با مخاطبان هدف شما باشد. نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که پیج‌هایی برای انجام تبلیغات گسترده اینستاگرامی مناسب هستند که تعداد فالوورهای واقعی آن‌ها زیاد باشد. بسیاری از صفحه‌های اینستاگرامی با خرید فالوور، لایک و کامنت سعی می‌کنند تا پیج اینستاگرامیشان را پربازدید جلوه دهند در صورتی که این گونه پیج‌ها به هیچ وجه برای انجام تبلیغات مناسب نیستند.
از اینفلوئنسرها برای انجام تبلیغات گسترده اینستاگرامی کمک بگیرید!
این روزها کمتر کسی پیدا می‌شود که در اینستاگرام حضور داشته باشد و حداقل برخی از اینفلوئنسرها را نشناسد. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در زمینه‌های مختلفی مانند عکاسی، سفر، سبک زندگی و… فعالیت می‌کند و می‌تواند بر روی انتخاب فالوورهایشان تأثیرگذار باشد. اغلب اینفلوئنسرها به معرفی برندها و نقد و بررسی محصولات مختلف می‌پردازند بنابراین می‌توان از آن‌ها برای انجام تبلیغات گسترده استفاده کرد؛ البته بهتر است بدانید که هزینه تبلیغات در این گونه پیج‌ها بسیار زیاد است بنابراین این نوع تبلیغات برای افرادی که دارای کسب و کارهای نوپا هستند و یا محدودیت‌های زیادی در بودجه تبلیغاتی‌شان دارند، مناسب نیست. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که انجام تبلیغات اینستاگرامی به کمک اینفلوئنسرها می‌تواند در معرفی برند و محصولاتتان بسیار تأثیرگذار باشد.
آشنایی با انواع روش‌های انجام تبلیغات گسترده در اینستاگرام
  • تبلیغات گسترده با انتشار استوری: تبلیغات در استوری اینستاگرام به دو صورت استوری دارای لینک و بدون لینک انجام می‌شود. از استوری‌های لینک‌دار برای هدایت فالوورها به پیج‌های اینستاگرامی دیگر و یا صفحه‌ای از یک وب‌سایت استفاده می‌شود در حالی که استوری‌های بدون لینک صرفاً برای معرفی یک کسب و کارو افزایش آگاهی فالوورها درباره یک محصول به کار می‌روند. هر دو روش برای بالا بردن نرخ تبدیل پیج‌های بیزینسی مفید هستند بنابراین شما می‌توانید با توجه به هدفتان از تبلیغات (شرکت تبلیغاتی)هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید.
  • تبلیغات گسترده با انتشار پستتبلیغاتی که به صورت پست منتشر می‌شوند به دو صورت عکس یا ویدئو هستند. تعداد بازدید درپست‌های ویدئویی نشان‌دهنده تعداد افرادی است که پست تبلیغاتی را مشاهده کرده‌اند و ایمپرشن تصویر نیز معیار مناسبی برای تأثیرگذاری پست های تبلیغاتی منتشر شده است. تبلیغات باید در ساعاتی منتشر شوند که تعداد بیشتری از کاربران در اینستاگرام حضوردارند به همین دلیل ادمین پیج‌های مختلف در زمان تعیین شده پست تبلیغاتی را منتشر می‌کنند. به این نکته توجه داشته باشید که تبلیغات به صورت پست یا استوری قابلیت نمایش در اکسپلورر اینستاگرام را دارند و از این طریق نیز افراد زیادی تبلیغات شما را مشاهده خواهند کرد.
منابع:

https://bricksafe.com/pages/amirhoj
https://bricksafe.com/pages/amirhozh
https://bsaber.com/members/amirhoj/info/
http://bsaber.com/members/amirhozh/info/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.