آیا ادکلن می خواهید؟

دز اینجا سیاست های روز را بهتر تحلیل کنید

آیا ادکلن می خواهید؟

۵۱۵ بازديد
آیا ادکلن می خواهید؟
چقدر جمله آشنا نیست؟ ادکلن درست کنار شکلات و شکر روی میزهای قهوه پوشیده شده از توری در اتاقهای مهمان که برای مهمانان خود آماده کرده بودیم و کودکان اجازه ورود به آن را نداشتند. آیا چیزی به نام ادکلن مهمان وجود دارد؟ با ما خواهد بود انتظار می رفت که این ادکلن های مهمان زیبا به عنوان بخشی ضروری از غذاها در بطری های شیشه ای سرو شوند. دختر جوان خانه عادت به خرید ادکلن داشت ، این نام درمان شما بود. چه روز زیبایی.
کلن در کشور ما نیز هدیه بیمار است. کلن بهترین هدیه برای آوردن به او ، برای تسکین او است. هنوز اینطور نیست؟
آیا هنوز هزاران خانه در تلاش نیستند که طعم روزهای گذشته را در تعطیلات حفظ کنند؟

ادکلن در زندگی روزمره
کلن در زندگی روزمره
کلن همیشه در دسترس است. برخی آن را در یخچال نگه می دارند تا به عنوان یخ استفاده شود. کمی خسته شویم ، ادکلن می پیچیم. کلن ، به نوعی ، یک ماده کمک اولیه است ... باعث تازه سازی ، خنک شدن و بهبود می شود.
به محض ذکر ادکلن ، اولین چیزی که به ذهن خطور کرد ادکلن لیمو بود ، ادکلن های توتون و تنباکو کمی سنگین بود ... اما اکنون ادکلن صدها نوع ، صدها اسانس و صدها مارک دارد. زیرا عادات مصرفی مصرف کنندگان به شدت تغییر کرده است. اکنون ادکلن در زندگی روزمره است. با یک بطری کوچک در کیف ، با گزینه های مختلف ، هر عطر و بویی که احساس می کنم ، با بطری های ادکلن از آن عطر در خانه خود هستیم.
در Loris Perfume ، هم ادکلن بطری پلاستیکی اقتصادی و هم ادکلن بطری شیشه ای وجود دارد که با بسته بندی باشکوه خود به اندازه یک عطر ارزش دارد ، اما هنوز هم با قیمتی که می توانید به آن برسید برای فروش ارائه می شود. همانند سایر محصولات Loris Perfume ، با ادکلن های بطری شیشه ای نفیس ما که با بهترین مواد اولیه ، بهترین مواد اولیه و شرایط تولید به بازار عرضه می شوند ، ملاقات کنید.

احساس آزادی در هر قطره
ادکلن های مختلف بطری شیشه ای ما از کیفیتی برخوردار هستند که می توانید در هر زمان استفاده کنید و می توانید با خیال راحت برای خانواده خود استفاده کنید و با راحتی ذاتی ادکلن پر شده است. ادکلن های بطری شیشه ای لوریس در بطری های 180 میلی لیتری عرضه می شوند. در واقع ادکلن در اصل عطرهایی با نسبت بسیار کم است و ما به عنوان Loris Perfume تمام تلاش خود را کردیم تا کیفیت عطرهای مورد علاقه خود را در ادکلن های خود احساس کنیم.

ادکلنی که در هر قطره احساس آزادی می کند
180 میلی لیتر AQUA COLOGNE INTENSE OUD & BERGAMOT
برای دیدار با ادکلن INTENSE OUD & BERGAMOT آماده شوید. ادکلن را دست کم نگیرید ، یک ادکلن خوب یک روز خوشمزه را برای شما به ارمغان می آورد. LORIS INTENSE OUD & BERGAMOT که با اسانسهای ترنج ، لیمو و پرتقال تولید می شود ، طراوت جهانی مرکبات را به دستان شما می رساند. نه تنها مرکبات ، بلکه اسانسهای درختان لاوندین ، ​​یاسمن و عود نیز به عنوان نتهای بی نظیر در این ادکلن خاص جای خود را می گیرند. حتی عمیق تر ، ممکن است با پچولی ، کهربا و ماسک روبرو شوید. بعضی از مشتریان ما می گویند که از ادکلن LORIS INTENSE OUD & BERGAMOT مانند عطر استفاده می کنند. بله ، چه کسی می تواند بگوید که ماندگاری ذاتی آن در مقایسه با یک عطر کم است ، اما به اندازه یک عطر شما را خوشحال نمی کند؟



ادکلن آبی
لیمو کلونی 180 میلی لیتر AQUA
وقتی به ادکلن فکر می کنید اولین چیزی که به ذهن شما می رسد ادکلن لیمو است؟ قبل از امتحان ادکلن لیمو Loris Perfume تصمیم نگیرید. البته در ادکلن لیمو ما فقط لیمو وجود ندارد. ما همچنین از یک علف لیموترش برای تعمیق اثر تیز و طراوت لیمو استفاده کردیم و حتی از پرتقال نیز تقویت شدیم. ما همبستگی این دو میوه از آب و هوای مدیترانه ای را با گل نارنجی تزئین کردیم. با استفاده از اسانس پودر قند و کمی کاج ، ما موفق شده ایم ادکلن لیمو خود را هنگام بوییدن به شکل فراموش نشدنی درآوریم. خوب ، ادکلن خوب است ، اما ادکلن لیمو دیگری است؟ به فروشگاه ما خوش آمدید ، سعی کنید همیشه رایگان باشید.
180 میلی لیتر AQUA COLOGNE ORANGE BLOSSOM
گلهای نارنجی که در ادکلنهای لیمویی خود استفاده می کنیم آنقدر زیبا هستند که بدون تولید ادکلنی که فقط نمایش آنها باشد امکان پذیر نخواهد بود. Loris Orange Blossom ، که شما را در یک لحظه به یک باغ نارنجی معطر می رساند ، یک ادکلن بی نظیر است که می خواهید هم تابستان و هم زمستان در دستان خود داشته باشید. با بسته بندی دلپذیر تزئین شده با گلهای نارنجی و بطری که علاقه مندان به شیشه شیشه دوست دارند ، آماده است تا در زیبا ترین گوشه خانه شما ، درست در کنار آبنبات های بادام جای خود را بگیرد.



آب ادکلن گاردنیا
180 میلی لیتر AQUA COLGNE GARDENIA
چگونه می توان رایحه جادویی گل گاردنیا را به عطر و بوی زیباترین روزها تبدیل کرد؟ Loris Perfume ، برند قدرتمند بازار آزاد عطر ، با افتخار یک علامت شیک را روی ادکلن های خود ، با افتخار COLOGNE GARDENIA را ارائه می دهد. البته ، COLOGNE GARDENIA فقط گل های گاردنیا ندارد. برخی رایحه ها وقتی رایحه های مکمل با خود داشته باشند شکوفا می شوند و ظاهر می شوند. ما همچنین از گاردنیا با گل رز ، سوسن و یلانگ یلانگ استفاده کردیم. چوب صندل موجود در فرمول باعث طولانی شدن ماجراجویی رایحه روی پوست می شود. شما می توانید به فروشگاه های ما مراجعه کرده و COLOGNE GARDENIA را امتحان کنید ، که ماندگارتر از ادکلن های بسیار خاص و معمولی است.



ادکلن گلاب
180 میلی لیتر AQUA COLGNE ROSE ANGELICA
گل رز بوی خوبی دارد ، اما ROSE ANGELICA را امتحان کنید. از یافتن زیباترین عطرهای گل رز پشیمان نخواهید شد. علاقه مندان به رایحه گل رز نمی توانند به راحتی از آن دست بکشند و رایحه زیبای گل رز برای برخی علاقه واقعی است. ROSE ANGELICA این شور را به شما نوید می دهد. ما عصاره گل رز را با چوب زعفران ، کارامل ، پاچولی و چوب سرو تکمیل کردیم. همه این اسانس های خاص ، ROSE ANGELICA را با لایه های منحصر به فرد خود به ادکلنی ثابت و شاد تبدیل کرده است. کمی عمیق تر شوید ، چوب صندل ، مشک ، عنبر ، چرم و اسانس وانیل پیدا خواهید کرد. مطمئناً بوی بوی مستقیم نمی دهید ، اما احساس خواهید کرد که بطری شیشه ای شگفت انگیزی که در دست دارید آخرین نقطه ادکلن است.



ادکلن نارنگی
180 میلی لیتر AQUA COLOGNE TANGERINE & MANDARINE
هر یک از رایحه های مرکبات بی نظیر است. برخی افراد لیمو را دوست دارند و برخی دیگر می خواهند مرکبات پیشرو کمی نرم و شیرین باشد. به همین دلیل ما ادکلن TANGERINE & MANDARINE خود را تولید کردیم. نارنگی نوع خاصی از نارنگی است. این نوع خاص از اسانس نارنگی ادکلن TANGERINE & MANDARINE ما را همراهی می کند. ادکلن TANGERINE & MANDARINE حاوی مقداری لیمو و پرتقال است. اما مواد لازم در پیش زمینه نارنگی و نارنگی است. دو اسانس نارنجی ، شاد و شیرین… در کنار آنها برگ های سبز ، هلو ، گل رز ، زردآلو ، نرولی و مشک قرار دارد. هر ادکلن لوریس لایه لایه ، دلخراش و ماندگار است. نمی توانید تسلیم شوید.



ادکلن رز مخملی
180 میلی لیتر AQUA COLOGNE VELVET ROSE & UOD
Loris Perfume با ادکلن دیگری که مخلوطی از گل رز ، ترنج ، میخک و نت های زعفران در سری ادکلن بطری شیشه ای است که ما آن را فراتر از ادکلن تعریف می کنیم ، تفاوت ایجاد می کند: VELVET ROSE & UOD. دو نت دیگر وجود دارد که تأثیر منحصر به فرد این ترکیب خاص را نشان می دهد و این نت ها ارزش این ادکلن را به سطح بسیار بالاتری افزایش می دهند: وانیل و پرالین. به اندازه کافی بلند پروازانه است که شما را از این لحظه به لحظه دیگری برساند. به اندازه کافی نرم برای استفاده هر روز و در عین حال ادکلن تازه ...



ادکلن مشک جیر سفید
180 میلی لیتر AQUA COLOGNE WHITE SUEDE MUSK
وقتی به عطر روباز فکر می کنید ، اولین عطر لوریس به ذهن شما خطور می کند و وقتی می گویید ادکلن ، ادکلن های لوریس را به یاد می آورید. LORIS COLOGNE WHITE SUEDE MUSK یک ادکلن بسیار خاص است که کسانی که عطرهای ادکلن را به معنای کلاسیک ترجیح نمی دهند قطعاً باید آن را امتحان کنند. LORIS COLOGNE WHITE SUEDE MUSK ، عطری است پودر و خاص. گلهای سفید رایحه اصلی رایحه را تشکیل می دهند. رایحه های سبک گلهای سفید به لطف میخک ، انگور و وانیل شفاف و قویتر می شوند. با معرفی لوبیای Tonka و مشک ، WHITE SUEDE MUSK حتی کسانی را که ادکلن را از خود دور می کنند به منطقه تیراندازی می کشاند. وقتی بو می کنید ، ممکن است فکر کنید این ادکلن نیست ، اما یک ادکلن است ، یک ادکلن بسیار خاص.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.